14 Mart 2011 Pazartesi

3 Mart 2011 Perşembe

Gel zaman, git zaman

Hani bazen herşey bizim için derler ya,
Ben artık buna inanmıyorum...
Öyle şeyler yaşadım ki bu bir hafta içerisinde
kafayı yemek üzereydim desem yeridir...
Çarşamba günü annemle hastaneye gittim,
Çok saçma günler ve şeyler yaşadım blog,
hepsine tek tek değinicem.
Annemin doktoru odasına gelip senin saglık sorunların
var senı amelıyata aldıgımıza dua et dedı ve o günden itibaren
hayatımız alt üst oldu desek yeridir.
Kardiyolog annemin ameliyat olmasına onay vermedi,
Ameliyat masasında kalp krizi geçirme riski varmış,
kalbe giden damarlardan bir tanesi beslenemiyormuş,
falan filan söylenip durdular, Annemin bunların hiçbirinden
haberi yoktu. Birtek ablam ve ben biliyorduk,
Oysaki hastaneye yatmadan 20 gün öncesinde,
Gatada kalb ile ilgili butun sonuclar vardı
ve bir problem gözükmüyordu,
Çarşamba , Perşembe tam gün hastanede koşuşturmayla
geçti stres dolu....
Perşembe saat 6ya doğru heyet kararı ile
annemin ameliyat olması ile ilgili onayı verdiler,
aslında bu onayda ablamla benim büyük payımız vardı
bir risk göze aldık açıkçası, Gata'daki doktorumuzunda
etkisi vardı aslında alınan kararda.
Cuma sabahı erkenden kalktık annem ile birlikte hastaneye gittik,
Saat 11:00 de annem ameliyata girdi ve
geçmek bilmeyen saatler yaşadık ailece...
saat 16 ya geliyordu çıktıgında...
İlk 6 saat birşey yiyip içmesi yasaktı,
6.saat geçti çorba yedi 7.saattede ayağa kalktı,
Birkaç adım yürüdü ve yattı...
5 gün boyunca hastanede kaldık,
Salı akşamı çıktı hastaneden.
Memenin tamamı alınmadı,
sadece kitlenin oldugu kısım temizlendi,
Koltuk altı lenflerinde bir sorun çıkmadı çok şükür,
bi 10 gün sonra temizlenen kitlenin patalojik çalışması biticek ve umuyorumki
oda temiz çıkıcak ve bugünlerimize şükredicez...
İnsan böyle zamanlarda cevresındekı ınsanları oylesıne iyi tanıyorki,
Sanırım buda hayatın oyunlarından biri olsa gerek...
Hayat bir oyunsa bundan sonra bende bu oyunu kurallarına göre
oynamak zorundayım artık.. İnsanın bazen yaptıkları ve
yaşadıkları arasında öyle büyük fark oluyorki,
İnanası gelmiyor olanlara...
Aslında insanlara yol göstermesi için
hergünü tek tek yazmak istiyorum aslında,
Yönlendirici olurmu bilmiyorum açıkçası...

Evren senden birtek isteğim var sadece Annem iyi olsun,
Sağlığına kavuşsun yeter başka birşey istemiyorum gerçekten...