25 Mayıs 2009 Pazartesi

Alacakaranlık:)






Bu ara pek keyıflıyım hayatımda gelısen ufak tefek gelışmelerden olsa gerek en azından ben oyle yorumluyorum ufak tefek korkular yaşasakta ustesınden gelınemeyecek hiç birşey olmadıgını anladım sanırım gün geçtikçe biraz daha olgunlasıyoruummu ne acaba:) Cumartesi gunu yarım gun ıs yerınde gecırdım yıne vaktımı ve hemen kıtapcıya gıdıp hhenuz yenı keşfetmiş oldugum bir yazarın kıtabından bahsetmek ıstıyorum sizlere stephenie meyer'ın alacakaranlık serisi cok guzel bır kıtap ılk kıtabını aldıgım zaman hiç bir arastırmam yoktu yazara ve kitaplarına dair ama suan kıtabının muptelası olmuşş durumdayım yanı ve satıcının tavsıyesı uzerıne almıştım kitapı şimdi yenıden teşekkur edıyorum kıtabı oneren insana... Gelelim kitaba Alacakaranlık(twilight) serisi ilk kitabını çok kısa bır süre içerisinde bitirmeden son 20 sayfa kala 2. kitabı alabılmek için hemen kitapçıyagittim ve yeni ay (new moon ) kitabınıda cumartesi günü bitirmiş olup iş çıkıışı soluğu kitapçıda aldım:) ve 3. kitabı olan tutulma'ya (eclipse) başlamak üzereyim yanı en azından eve gittiğim zaman başlayacağım:) sayesınde içimdeki kurt yeniden canlandı :)
Önceden çok kitap okurdum ama şimdi vakit olmadığını bahane ederek ara vermiştim ama bu alışkanlığımı yenıden hatırlattı bana kıtabı elımden bırakamıorum sabah işe gelirken elimde, akşam işten çıktıgım zaman ,metroda,otobüste, parkta sigara molası verdiğim zaman her an her zaman yanımda:)))

5 yorum:

Aşk Meleği dedi ki...

Sen alacakaranlık serini okumaya devam et ama bana hala Tanrıyla sohbeti'i getireceksin...Sabırla bekliyorum bakalım nezaman?

NihaL dedi ki...

ah be bebişimmmm yemın ederım dun evden cıkmadan önce odamı toparlarken o kıtabı kenara ayırdımmm ve bugun yıne unuttum söz verıorum yarın getırıcemm eger getırmezsem benı tum blog alemıne rezıl et:))

Aşk Meleği dedi ki...

bugün çarşamba ve kitap hala ortada yok seni aforoz edicem, kitap cimrisi seni :P

NihaL dedi ki...

Evettt Evvveett itiraf edıorummm bebişiimmm yıne unuttummmm ve benı resıl edebılırsınn :)boynum kıldan ince biliosunn:))

NihaL dedi ki...

Ve Aşk meleği'm Sonunda kıtabına kavuştu uzun bır aradan sonra :)))