25 Mayıs 2010 Salı

Yeteneksizim :)


Yok yok
kesin bende bişi var
bu ara anlamış değilim
elimi neye atsammm hooopp hemen
bir problem veriyor tam bir beceriksizim
üzerime tanımıyorum valla maşallahım var...

Şimdi dün akşam
bendeniz un kurabiyesi
yapmak istedi kii yumurtta kırmayı
beceremeyen ben elleri sıvadım kurabiye yapmaya
neyse hehehe tarif veriyim bari
hepiniz yapın:)

Efenim
250gr margarin,
yarım çay bardağı sıvıyağ
1,5 su bardağı pudra şekeri
2,5 çay bardağııı nişastaa
1adet vanilya ve kabartma tozu
alabildiğince un :)

Bide ablalar dio ya
kulak memesi kıvamında
aynen öyle yaptım vallaaa :)
önce margarinle pudra şekerini yoğurduum
ondan sonra nişastayı ekledim kabartma tozunu
vanilyayı ekledim onuda yoğurdum sora unu ekledım
yogurmaya devam ettım anam bu hamur yogurmakta
ne kadar zormuş yaaa kollarım ağırdı valla
bı ara dedım bırakkk Nihal sana göre deil böle şeyler
sen kiiiimm kurabiye yapmak kimm
En iyisimi yat uyu ama azmettim evdekilerin
dilinden kurtulmak için azimle
devam ettim hamurumu yogurmaya
dedim işte bu:))
Neysem hamuru böldüm birde
birazına kako koydumm
top top yaptım onları
fırınımızı 170 dereceye ısıttım
tepsimizi yağladımm sora attım pişsinler
ne geldıyse başıma o andan sora geldi zaten

çok komık yaaa
benim sürekli bu şekilde tarif
verdiğimi düşünsenize tam bir kaabuuusss
yok yaa korkmayın bu acıyı kimseye çektirmeemm:))

Yok yok ama
ben harbiden lanetliyim:)
Tamm kurabiyeyi koydum fırınaa
maillere bakiim dedim oturdumm tam
gmaile tıkladım tıklamaz olsaydım
hatta hiç kurabiye yapmasaydım
sanırım bu hayatımda ilk ve son olucak :)
baktım mutfaktan bir patlama sesi geldi
her yer kapkaranlık tabi korku fılmlerındekı
gıbı bır sessızlık ardından gelen Naz'ın çığlığı
bütün sessizliği bozdu tabi...
korkmayın yaa sigortalar atmış:)
Mutfaktaki kablolar yandı sanırım:)
sigortaları kaldırdık evin heryerinde elektrik
var ama mutfakta yok heheheehe:)
Astarı yuzunden pahalı oldu
Kurabıyeler ne oldu dersenız
azımle pişirdim onlarııı biraz ınce olmuş
ama çookk lezetlı böle ağızda dagılıo
Hoş kurabıyeye gerek yok akşamki actıon yuzunden
dun bızımkıler benım azımı yuzumu dağıtmadılarsa
hiç dağıtmazlar:)

Bu ara neye sarıcamı
şaşırdım başladığım kitapları
bile bitiremıyorum yaa eskiden neydi bee
peh peh dıorum...
Hemen bunalıyorum sankı kıtaplardakı
karakterler bile beni boğuyor yaa...
Balkona cıkıyorum temiz bir hava almak
için ama her yanın apartman ne kadar temiz
bir hava alabilirsen artık.

Pazar günü çamlıca tepesindeydik
İstanbul ayaklarımın altındaydı ama üzüldüm
açıkçası hani insanların yadırgayan gözlerle bakması
beni çok üzdü
ben senin tesettürüne saygılıysam
sende benim açık başıma, giyimime kuşamıma
saygı göstermek zorundasın!
Ben ayıp birşey yapıyormuşum gibi
yada günahkarmışım gibi bakma kardeşim
bu benım yaşantımm oda senin yaşantın
yaaa orası ne olmuş öylee çok şaşırdım
gerçekten ve çok üzüldüm..

Türkiyenin daha çok gelişmesi lazım..
Ama manzaraya hayran kaldım geriye kalanlarda
umrumda değil açıkçası...
Anı yaşa ;)

Bugün birde birascıkın
dedikodu yapma şansımız oldu
Çılgın hatun güne kötü başlamış
dedim şimdi bu bana pozitif enerji verir
nerdeeee:))
o kendini biliyor kocaman muju:)


9 yorum:

Aşk Meleği dedi ki...

Allah senin iyiliğini versin :))) bakalım evlenince naapcan :P

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

Neşeli görünüyorsun canım daim olsun insallahh :)) Fotografa da ayrıca bayıldım..

NihaL dedi ki...

Meleğimmm artık evlenince bı tane rus hizmetçi tutarız artık naapalım:)

Kupa Kızı:Teşekkür ederim canım hepimizinki daim olsun inşallah aslında fotograf senin bloguna çok uygun bir sitede rastladım ama unuttum şimdi denk gelırsem tekrardan sana linkini veririm canım...

Unknown dedi ki...

:D hamaratt nihalimm benim :D o sıkılganlık bende de var ya sığamıyorum hiç biryere havalardan olsa gerek :) zamanla bence en güzel yemekleri yapmayı ögrenir kuzum benim ben ümitliyim senden :D mutluu mutluu canım benim.muahh <3

NihaL dedi ki...

Şirinemmm:)benım en sevdiğim havalar bunlar ama annamadım gıttı bu hallerımı:) oyyy oyyy kuşum benım ben bıle kendımden o kadar ümitli değilken senın ümitli olmann ne güsel :))Bana bu konuda guvenen bı ınsan bulmak super:))muju muju fıstıgıma...

Unknown dedi ki...

imkansiz diye birşey yok nihalim :) sen başarırsın ben eminimmm :D buarda bütün aslan hatunlarımı yemek yapmayı bilmez :D benim yakın bir arkadasım seneye evlenicek ama daha yumurta kırmasını bilnez :D ben sana güveniyorum amaa senden güzel ev hatunu olur :) gördüm o ışıgı benn:D

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

tamam canım hediye olarak kabul ediyorum o zaman :)))))

NihaL dedi ki...

Başarırım tabıkı hamarat ablalardan benım eksıgım ne kı :)
Evet fıstıgım Aslan hatunlarının çogu bılmez yemek yapmasını çevremdekı hatunların çogu aslan ordan bılıorum:))ben bu gazla yemek tarıflerıyle ılgılı bır blog yazarsam şaşırma şeker:))

O zaman ufak bir araştırma sonucu hediyenı sana takdım edıoyrum canım sayfanda maıl adresı goremedım burdan yazıım barı:)
googla chaiks yaz onu kurcala bıraz guzel resımler var :))

Unknown dedi ki...

:D hoytt aç kuzum yakısır sana :D bende daimi izleyinci olurum yimek blogundaa :)