2 Aralık 2009 Çarşamba

Bir beni yasakla



Kaç kurtar kendini, Ben oyalarım; git İçimde ne varsa sana alışan Hiç olmamıştı belki Hayat yalanlar bizi Dilerim güçlüdür zaman bu acıdan Yağmurdan sonra toprak kokusu yüzün Dokunsam da özlesem de aynı hüzün... Aynı hüzün Bir adam bul kendine sana aynalar tutmasın O kadar güzel yüzün; içime bakmasın Seni korkutmasın Özlesen de arasan da kendine sakla Herkes herşey senin olsun Bir beni yasakla tek beni yasakla ... Feridun Düzağaçın bu şarkısını ilk kez bugun dinledim çok guzel bir şarkı gerçekten resmen kitlendim diyebilirim ya şarkıya yine eskiye gittim. Hooopppsss hemen cıkıyorum bu melankolık havadannn veee aklıma İrmacıgımınnn sozu gelıyor hemencıkıınnn UNUTMA HER KIŞIN SONU BAHARDIR... Gerçi cevredekı parazitlerden bıraz zor gozuksede hiçbir şey imkansız değildir.:) İrmacım acı cekmemen şartıyla onu her zaman içinde yaşa derim ben sana gerekirse çaba goster ama baktınkı acı verıyor sil onu demesi kolay gerçi derler ya uzaktan davulun sesi hoş gelir ama ne yaşadıgını cok ıyı anlıyabılıyorum:(... Yaaa ben Hesionka'ya çok özeniyorum:) anacım o kız ne hamarat öyle maşallahhh diyimde nazar değmesin:)) Eda'cımda başlamış (Stil Direktörü)tanımayan yoktur gerçi:) şirin şirin şeyler satmaya ben bi süre uzak kalmıştım ya çokmu çok hoşuma gitti keşke benım elımdende böle guzel seyler gelse bende yapardım hem daha cok post yazmıs olurdum daha cok izleyicim olurdu hem okuyanlar daha bi zevkle sıkılmadan okurdu ama aklıma bu kadarındanda fazlası gelmıokı:) Yeteneksizim Türkiye :))Birde Eda'nın babişkosu bıraz rahatsız arkadaslar dua edelım onun içinnn olurmuu bian once saglıgına kavusup ameliyatının başarılı geçmesi içinn Şekerim üzme kendini olurmu bitanem:(

5 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Alasını yaparsın sen güzelim benim sen bir toparla kendini cidden gerisi boş, duaların için minnettarım sağol balım, bende sana sevgilerimi ve yine pozitif imgelemelerimi yolluyorum şeker

Aşk Meleği dedi ki...

kuşum yaa ne bunalmışın sen böyle son zamanlarda..yanıbaşımdasın ama anlatma gel burda bloğuna anlat... hıh... küstüm sana :(

NihaL dedi ki...

:( Evet bebişim ama hep aynı şeylerle gelememkı sanaa bak hem bazı seylerı kendı ıcımde yasayıp kımseye caktırmamayı öğrendim şekerim küsme bana olurmu:)

İrma dedi ki...

bu yazı benim vizelerime denk geldiği için okuyamamışım. yukarıdaki yazıdaki yorumda tabi şaşırıp kaldım:)
nihalcim ben sanna son durumu şöyle özetliyim beyzadeyi içimde dışımda,önüm arkam sağımda her yerde bitirdim baharı bekleyen kumrular oldum. hayatımın aşkını bekliyorum canım umarım şafak ve sen gibi güzel bir birliktelik yakalarım. Amin amin amin :)

NihaL dedi ki...

:)) unuttun benı zaliimm :)
ooo senın adına cok sevındım kız hadı hayırlısı olsun bunu başarabılecegıne emınım hem zaten kafan daha rahat olur veee senınde yenı postlarında hayatının aşkını buldugunu yazacagın gunlerı gormek nasıp olucak yanı desene inşallah bizdende iyisini yakalarsın canım :)