22 Haziran 2009 Pazartesi

Sıkılmaktayım...



Artık uzun uzadıya cümleler kurmak istemiyorumm...
Hepsi boğazıma düğümleniyor sanki tam çıkacakken takılıveriyorlar.
Hiçbirşey yapmak gelmıyor içimden , hiçbirşey mutlu etmiyor beni acım azalır derken
gün geçtikçe özlemim, kendimi sorgulamam dahada artıyor toparlanmam lazım bılıyorum ama
buda içimden gelmıyor yapamıyorum sanırım ekstradan bi çaba vermem gerekıyorsa bunuda yapıyorum ama banamısın demiyor silip atamıyorum ya ben senın kadar sorumsuz , rahat olamıyorum...


Cumartesi günü işten çıktım ve b.köy pazarına ugradım oyle bıraz,
Tahirle birlikte Tahir se benım lıse ve üniversite döneminden cok iyi arkadasım
hatta dostum 2 cumartesidir beni yalnız bırakmıyor saolsun iyi günümdede yanımda
oluyor olmuyor deil ama kötü günümde beni hiçbir zaman yalnız bıraktıgını görmemişimdir.
B.köyde pazardada 10 dakıkada işimi hallettım ve hemen Taksim'e atalım dedık kendımızı. İlk başta bir güzel karnımızı doyurduk Hamburger yemeyeli uzun zaman olmuştu :)) Çok severim de Mc ten çıktıktan sonra mağazalara baka baka kendimizi Nevizade de bulduk hemen her zaman olduğu gibi Aslanım a girdikk başlangııcı tequila ile yaptık derken en son absolut redbull içmeye başladık ve ben hafif bi bunalmaya başladım dedim çıkıp bi hava alalım bu ara çok uzun süre bi yerde duramamak başladı nedendir bilmem.


İstiklalden beyoğlu iş merkezi, Terkos , Bershka derken kendimi
Lush'ta buldum hemen aklıma Glam's ın aldıgı urunler geldi mağaza öyle güzel
kokuyorki içeriye girmemek mümkün deil Glam's ın da dediği gibi insanın kendisini zaptedebilmesi gerekiyor oraya girdiği zaman :) ben zorda olsa engel olmaya çalıştım ama
bir adet duş jeli aldım çilek kokulu vede sabun aldım süper kullanışlı ve %100 bitkisel ürünler 40lira bayıldımm ama olsun sağlık olsun depresyondayım nede olsa:)))
yani Glam'scım hafta sonu kulaklarını çınlattım :)) ..


Lush'tan cıktık ve ben yıne tutturdum içmeye devam edelım diye
Solugu yenıden Nevizade de aldık ve absolut redbull a devam ettık...


Alkol alırken yapılan sohbet kadar güzeli yoktur herhalde



Neysem Nevizadeden cıktık yine benim oflayıp puflamamla tutturdum tabi ben
Karaokeye girelim diye maalum herkese Nazım geçiyor kafamı dağıtmak için çok uğraşıolar arkadaşlarım saolsun lar ama anlamıyorlarki pak fazla birşey değişmiyorrr :(((
ama Karaoke ye girmedik çok geç olmuştu ve ben içmeye devam etmiş olsaydım kesin alchooolll komasına girmiş olurdum:) Eve geldim ve baktım ablamlar tutturmuş içelim die ama hemen vazgeçtiler baktılarki benım kafa güzel onlar içtimi içmedimi bilmiyorum ama ben girer girmez hemen kendimi odama attım ve uyudum...


Ama Pazar günü bir ölüm gibiydiii sabaha karşı midemin ağrısı ile
kalktım ve bütün günüm o ağrıyı çekmekle , ateşle, halsizlikle, vede ne yersem yiyim miğdem hiç birşeyi kabul etmediii . Üşüttüm herhalde birde soğuk soğuk onca şeyi içersem böyle olur tabiii.. Evdekilerinde makara konusu oldum tabi o ayrı Dün birde baba lar günüydü onun vermiş olduğu bir etkide vardı tabi hiç bir şey yapmak istememem, sanki kendimi cezalandırırmışçasına takılmak, Özlemek ama görememekk, hemde hiçbir zaman göremeyecek olmayı bilmek bu herşeyden zor ama insanın elinden bir şey gelmiyor.. Tüm Babaların ve Baba adaylarının Babalar günü kutlu olsun...



11 yorum:

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

:( Babalar günü kutlu olsun haklısın elden ne gelir :( Sana da geçmiş olsun.

NihaL dedi ki...

Teşekkur ederım Stil Direktörü dilerim senin babacıgında bir an öce sağlığına kavuşur Allah acil şifalar versin...

Glam's World dedi ki...

Cnm benim, bi önceki yazını yeni okudum, içim acıdı ve resmen kendimi gördüm. ayrılığı bile kendine kabul ettirememişken birde eşe dosta rol yapmak zorunda olmak, bunlar dayanılacak şeyler değil. kalbindeki ağrıyı seven herkes anlar aslında. hiçbişeyin yok ama herşey bitmiş, dünyan kararmış gibi hissedersin. Bu aralar hiç yalnız kalmamaya çalış. Cumartesi gününe özendim valla :) Şöyle rahatça içmeyeli, çakır keyif olmayalı uzuuun bi zmn oluyo heralde:)
Böyle zamanlarda boş vakitleri dostlarla değerlendirmek en iyisi. Ben hala birleşeceğinize inanıyorum ama hayat bişekilde devam ediyor cnm. Herşey bi tecrübe katıyor insana. umudunu kaybetme ama yaşamının anlamını da birtek kişiye bağlama, daha öncede söylemiştim, herşeyden herkesten önemlisi sensin :)

İrma dedi ki...

aşk acısının panzehiri alkol maalesef, yanında güvendiğin bir dostun olduktan sonra istediğin kadar içebilirsin nasılsa seni evini getirir:)
Ah be nihalcim hayat kimseye adil davranmıyor bende bu aralar biliyorsun iyi değilim ama geçecek birgün herşey güzel olacak.
Güzel günlerimizi yazacağız.

İrma dedi ki...

birde eklemek istiyorum saç rengini çok beğendim;)

NihaL dedi ki...

Glam's canım her insanın hayatında benzer hikayeler vardır bakalım bu rolu daha ne kadar üstlenebılıcem canımcım elımden geldıgınce yalnız kalmamaya çalısıyorum tatlım gelecek olan telefon faturası ıle başedemıcem sanırım :) bi cumartesi gel senınlede bır nevızade yapar içer bir güzel çakır keyif oluruz :))inşallah birleşiriz dediğin gibi olur cnm çok teşekkur ederım

İrma'cım kesinlikle sana katılıyorum panzehiri kesinlikle alkol bende ona güvenerekten bıraz abarttım bu hafta sonu :) evet tatlım kesinlikle katılıyorum adil davranmıyor ve hani derler ya Allah çirkin şansı versin umarım öyle olur artk hem güzel şeyler yazalım saç remgimle ilgili yorumuna gelınce çookk kocaman teşekkur ederım canmcım ama yıne yenıden sarıya yani özüme döndüm pek alışamamıştım bu renge :))

Aşk Meleği dedi ki...

nihalcim şekeriimmm
bana bak bunları bana anlatmamıştın kızacağımı bildiğin için dimi beni sinrilendirme bak alırım ayağımın altına!!!!
ne demişler hayırsızcan git geri hayırlıysan gel beri!!
hııı kızdırma beni bakıym, burdaki klimanında bi suçu yokmuş bak, absulut mabsulut gitmişin klimaya bok atıyon hadi bakalım :P

NihaL dedi ki...

Aşk Meleği'mmm Canım benimm evet hani kızmayasın dıye sana çaktırmak istemedimmm it gibi yapmışsın beni:)) yaaa ama valla klımanında etkisi var be bebişimmm baksana tepemde püfür püfür beynime boynuma esiyor :) bi gram aklım kalmış onuda klima yusunden kaybedıcem hehehe:))

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

Amin canım bu arada ben yazdım da görmedin sanırım benim blog listem silindi ses verin dedimdi olmayanları yeniden ekliyorum http://nihalsfk.blogspot.com/ tekrar ekledim kusura bakma seildim sanma emi.

Anlatacaklarım Var! dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
NihaL dedi ki...

Stil Direktörü Canımcım sildiğin aklımın ucundan bile geçmedi hatırlyıp yenıden eklemen benı mutlu ettı canım Teşekkur ederım:)....

Anlatacaklarım Var sanada evet ynındakı benım Kaçırmoş sayılmazsın bak buldun :).