4 Şubat 2010 Perşembe

Bomba Gibiyim 2:))



Az önce resimlere bakarken aklıma geldide
Benim hiç dedem olmadı...
Ne kadar tuhaf değilmi hani onun sevgiside bi başka
olsa gerek her ne kadar tatmamış olsamda Babamın İrem'e
olan düşkünlüğünden esinlenerek söylemek istedim...
Gerçi istermiydim istemezdim sanırım, onu kaybettıgım zaman yıne acı çekicektım
ve böylesı daha iyi onları tanımamak bılmemek daha guzel her ne kadar
sevgi eksikliği olsada beni Ailem seviyoo,
Neşe seviyo,Naz seviyo,İrem seviyo,Aleyna seviyo,Arkadaşlarım seviyo
daha ne olsun belamımı arıyorum :)

Ama babaannemde olmadı
onuda bilmiyorum mesela ama anneanemi tanıma şansım
oldu böle yaşlııı buruş buruş elleri pamuk gibi tenii mis kokusu var mesela
Allahım ona uzun ömürler versin suan 100 yaşını geçti net olarak bılmıyorum ama
100 ü geçkin çok zor gunler geçirdi kendisi şuan Sarajevo da(Bosna Hersek) yaşıyor
Savaşta eşini ve çocuklarını kaybetmişti annem ikinci evliliğinden mesela...
4 sene önce görmüştüm en son oraya ziyarete gittiğimde mesela
çoğu evde hala mermi ve bomba izleri var... Bi ara Hırvatistan,Sarajevo ve Srebrenica
maceralarımdan bahsederim orda yaşadıklarımı
detaylı yazarım hatta bakiim pcde resmi varsa paylaşırım sizinle:)

Hiç yorum yok: