2 Haziran 2010 Çarşamba

Baba Pascal,yavru Nouma:)


Yaa şu şirinliğe
bakarmısınız ben
bu fotoğrafı gördüğüm zaman
bayıldımm...
Zaten oldum olası zenci
olan küçük çocuklara ve melez olanlara
bitmişimdir birde Pascalın kendisi gibi
bu şirin oğlunu görünce insanın yanaklarını
sıkası geliyorr...
Üzerindeki t-shirtteede bayragımızın
rengi ve simgeside olunca ayrı bir
gurur duyuyor insan..
İşte size bir yavru Kartal:)
Birkez daha Beşiktaşlı doğulduğunun
Kanıtını göstermekte...
Siyah Beyaz rengimizle bir efsaneyiz
Destanları yazmışız biz bir tarihiz
Yeryüzünde gökyüzünde biz bir Karakartalız
Övünmekte çok haklıyız Beşiktaşlıyızzz:)...

Dün akşam
bizim ikizlerin doğum günüydü
kardeşim gibi sevdiğim
Neşede bizimleydi
Güzel keyifli bir akşam geçirdik
İkizlerden biri bizimle olmasada
Son dakikada bizi satmış olsada...

Taşlar rayına oturuyor
yavaş yavaş birde şu borçları
bitirebilsem tam süper olucak...
Dün gece yine uyku tutmadı kaygılarımdandır
sanırım ne zaman bıter bu melankoli bılmıyorum
sanırım borçları bıtırıp şöyle dışarı çıkıp dağıttıgımda:)...

Zaman, zaman, zaman dıyorum
yazmak gelıyor ıcımden bugun uzun uzadıya
cumleler kurmak dunkı gıbı susmak ıstemıyorum
anlatmak ıstıyorum olanı bıtenı ama bende içine kapanık
bı hatun oldum cıktım ben böyle degıldım aslında dunya umrumda
değildi artık öyle değil ama birinin canı yansa ben daha cok dusunuyorum
duygusal bı kişilik oldum cıktım ha birde fazlasıyla dengesizim:))

Ben mesela
sevdiklerime asla
ne olursa olsun ihanet etmem,
onları kırmak istemem,
Yalandan hoşlanmam söyleyenide
söylemeyide sevmem...
Şiddetten hoşlanmam sebebi her ne olursa
olsun kadına,çocuklara, insanlara,
Hatta hayvanlara
şiddet uygulayan ve başvuran
insanlarıda sevmem...
Yaşar Günaçgün'ü çok severim
mesela çok başarılı bulurum...
Yeni albümünüde çok sevdim
onunla ılgılı özel bir post yazıcam
ona saklıyorum...
Off dengesızlıgım kurdugum
cumlelere bile yansıdı prehh prehh :)
Neyse şimdilik benden bu kadar....






4 yorum:

Aşk Meleği dedi ki...

oysss bebişimmmm Şafakın terfi aldığını burdan mı duyacaktımm... Çok sevindim gerçekten, umarım herşey gönlünüze göre göre olur...
Çooook mu çok mutlu olursunuz canım benimmm...Son zamanlarda kendi derdime çok fazla konuşamaz olduk, bak üzüldüm şimdi :(( Ama şen anlarsın beni dimi şeker...Görüyosun en azındann...
Bu arada son zamanlarda durulduğunun farkında değilim sanma....

NihaL dedi ki...

Kuşumm benımm cok teşekkur ederım banada süpriz oldu anı birşey oldu hem sen onca seyle ugrasırken bunu soylemem olmazdı bebısım inşallahh bitanemm sende bıran once bu sıkıntılardan kurtulursun inşallah üzülme sen canımm yaa yeterınce uzuldun zaten bu ara pek fazla bırseyde dusunme haftaya cıkacagın tatılı dusunmeye başla yavaş yavaş huysuz amcamız bıran once saglıgına kavusurda eskı gunlerdekı gıbı bol bol konusma fırsatımız olur şekerrr ben herşeyin yoluna gireceğine inanıyorumm...

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Nihalcim, öncelikle (yorumuna yorum elbet yazacağım) buradan özür dileyeyim civciv için, sonra tebrik edeyim terfi için, en son da teşekkür edeyim bu güzel resimler için... Bir kez daha teşekkür edeyim hatta, yorumun ve yalnız bırakmadığın için, bunun önemini sanırım açıklayamam... Bitirirken; her zaman her yerde en büyük Kartal... Siyahhhhh...

NihaL dedi ki...

Canım ben sana civciv konusunda takıldıgımı anlıyorsundur umarım :) çok teşekkur ederım Sazanım bakalım umarım güzel olur terfi olayı bıran once gerceklesır...Resmı gorunce bende bayıldım ve hemen paylaşmak ıstedım sızlerle ne kadar guzelkı benım gıbı koyu bır beşiktaşlıya rastlamak :)...
Eğer sana yaptıgım yorumla yardımcı olabılirsem,olabildiysem asıl o zaman ben sana teşekkur ederim...
Beyazzz...