12 Kasım 2010 Cuma

Güzel bir gün


Bugün güne öyle pozıtıf başladımki
ben bile şaşırdım kendi kendime,
Uzun zamandan sonra
bunu nasıl becerebildim diye?

Düşündüm durdum.



Aslında cevabı bellıydı
bu sene tatıl yapamamıştım

ve bayram tatili bana iyi gelicekti...



Ama tek nedende bu değildi aslında

Gergin geçen bir haftadan
hatta birkaç haftadan sonra

böyle bir güne başlamak güzel oldu benim için...



Uyandım hemde gülerek,
Oysa rüyada görmedimki.

Genelde güzel rüyalar gördüğümde
gülerek
kalkarım ben...


Evden cıktıgımdada gülümsüyordum aslında

Sonra tanıdıklarıma gülümseyerek günaydın dedim

İşe geç kalmış olmama rağmen gülümsüyordum.

Taa ki bir şarkıyı dinleyene kadar...
Başında şiir olan bir şarkı bu...
Anlamadım aslında ama
herşeye rağmen

uzun zamandan sonra,

böyle bir güne başlamak güzeldi...

Hiç yorum yok: