23 Ağustos 2012 Perşembe

karma karışık

Uzun zaman oldu buralara uğramayalı,
Bu sefer ne yazıkki değişen birşey yok diyemiyeceğim.
Çok şey var değişen bana ve hayata dair.
Pişmanlıklarım var mesela görmezlikten gelemediğim,
hatalarım var birde çocuksu yanımın gizlemek istediği...

Keşke mantığımla hareket etseydim biraz diye kurduğum cümlelerim.

Boyumdan büyük laflar etmeyi sevmem pek.
Ne dediysem başıma gelmiştir, her zaman böyle olmuştur.
Bir yanım büyümelisin derken bir yanım çocuk kalıyor...

An oluyor düşünceme bir şey yerleşiyor

bu beni mutsuz etsede düşünmekteki ısrarım...

Yorum yapamıyorum yaşananlara gelişen olaylara.

Herkese yeten aklım bir bana yetmiyor.
Bu hep böyle olur zaten.

En mutsuz olduğum anda hayallerim geliyor aklıma

gerçekleştirdiğim ve gerçekleştirmek için çaba gösterdiğim.
Büyük bir bekleyiş içerisinde değilim elbet
ama olmayacak hayaller peşinde koşmakta sanırım artık bana göre değil.

Yoruldum...




Hiç yorum yok: