29 Temmuz 2010 Perşembe

Heyecanlı:)


Hiç hesapta yokken
Bu nerden cıktı dedım
kendı kendıme
ama demekkı
plansız programsız seyler
dahamı
güzel oluyor ne...

Mutluyum blog
önümde kafamı dagıtabılecegım
3günüm var...

Erdeğe gıdıyorum..
Biletim hazır geriye birtek

bavulumu hazırlayıp toparlamak kaldı...
İnşallah birşeyler unutmam:)...

Onada vaktim var
otobus 00:50 de
Çok heyecanlıyım hemde çok...

Bu sene tatil
benim için
hayal gibi bişidi
.

Ama oldu sanırım
otobuse bınene
kadar
inanamıcam buna...

Rüyamı acaba :)...

1 haftadır cok yoruldum
Eve git ortalıgı toparla
yemek hazırla

bla bla blaaa
çok zormuş gercekten...


Annemle ablam erdekteler
Fırsat bu fırsat
gidiyim dedim

Güzel olucak kısmetse...

Umarım döndüğümde
gizel hikayelerle, güzel anılarla,
hatta resımlerle dönerım...

Mutluluk dileyın bana canlar...
Ahhh ahhh bu rüya keşke hiç bitmese..

Biricikk ailemede
bana bu fırsatı
sundukları içinn
teşekkürlerimi borç
bilir kocaman öperim onları :)...

Yorumlar var
onları henus okumadım bılem
ama dondugumde
ilk işim cevap vermek
olucak onlara yada şimdi :)...



7 yorum:

Aşk Meleği dedi ki...

hadi bakalım git gez eğlen dinlen...kafanı dağıt bomba gibi dönüş yap buraya tamam mı ?

NihaL dedi ki...

:)) Tamam anlaştık şekerim
Eğlenicem,dinlenicemmm dönüşümm muhteşemmm olacak:)

Sazan dedi ki...

Çok eğlen, çok çok iyi vakit geçir. Akşam maçı ihmal etme ama ve oralardayken bir kez beni düşün, tatil yapamayan Sazan'ın budur senden isteği :) Öperim...

İrma dedi ki...

sevgiliyle tatil bi başkadır de mi ya ben o kadar kendim için dua ediyorum olmuyo bi de sen benim için dua et şu kızın bi sevgilisi olsun da tatile gitsin de :)
bende sana çoook çoook güzel geçecek 3 gün diliyorum hatta bir ömür;)

Glam dedi ki...

iyi tatiller tatlım, güzelce dinlen, eğlen, kafa dağıt.
sevgiler
:)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

iyi tatiller :) sağlıkla huzurla geçsin

NihaL dedi ki...

Sazan'ım çok eğlendim çok çok iyi vakit geçirdim ama her güzel şey gibi işte buda bitti :( Maçı ihmal etmedım maalum otobus geceydı :) ara ara gs ninde maçına göz atmadım değil...
Güzel günler göreceğiz beşiktaşımla güneşli günler... kocaman sarıldım...


İrma'cımm secgılıyle tatıl bır başka degıl bambaşka :) o zaman benim butun dualarım seninle canım en kısa zamanda beyaz atlı prensınle bırlıkte kızgın kumlardan serın sularaa gırebılecegın bır tatıl olsun senı cok sevsın hemde cok kocaman kımsecıklerde tatmadıgın duyguları yaşatsın amin :) Teşekkur ediyor teşekkurlerımı borç bılıyor darısı başına dıyorum...

Glam'scımm çok teşekkur ederımm canımm benımm eğlendım kafamı dagıttım koştum geldim kocaman öptüm senide :)

Elçin Hanımcım sizede çok kocaman teşekkur edıyorum sevgiler...