2 Temmuz 2009 Perşembe

Kişisel mükemmellik andı...


Ben dünyaya geldiğim genetik yapıyla yaşamımı oluşturan tüm deneyimlerin bir toplamıyım.

Bu deneyimlerimin bazıları iyi, bazıları kötü, ama hepsi benimdi.

Şu anda, olmayı hakkettiğim kişiyim.

Yaşamım, konumum ve çevreme olan etkim, yaptığım seçimlerin bir yansımasıdır.

Eğer tümüyle olabileceğim kişi değilsem, bu, daha yükseğe ulaşmayı seçmediğim içindir.

Değiştiremeyeceğim geçmişte yaşamamaya ya da garantileyemeyeceğim geleceği bekleyerek zaman yitirmemeye ve - tüm sahip olduğum şey olan - ŞİMDİ'nin gerçekliğinde yaşamaya kararlıyım.

Her şeyi beceremeyebilirim, ama bazı şeyleri yapabilirim.

Elbette her şeyi iyi yapamayabilirim, ama bazı şeyleri pekala iyi becerebilirim.

Kazanacağımı garanti edemem, ama şunun için söz verebilirim :

Kaybetmenin yaşamımda bir alışkanlık haline gelmesine izin vermeyeceğim ve eğer kaybedersem, bu yürekliliğimi kaybetmek anlamına gelmeyecek.

Böylece yaşamı dimdik ve yüreklilikle karşılayacak, onu tüm benliğimle duyumsayacak, büyük düşünecek ve tüm varlığımla çabalayacağım.

Başaracaklarım belki insanlık tarihinin yönünü değiştirmeyecek, ama girişimlerim kendi yazgımı değiştirecek.

Kendimi bu sözü gerçeğe dönüştürmeye adıyorum.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

süüpermişş bayıldım walla:)ben de bloguma beklerim

NihaL dedi ki...

Her ne kadar alıntıda olsa Beğenmene sevındım Teşekkur ederım:)))

Aşk Meleği dedi ki...

güzelmiş şekerim, uygulama lütfen :P

Aşk Meleği dedi ki...

uygulama derken uygulamanı bekliyorum anlamında heee :P

NihaL dedi ki...

Uygulamaya çalışıorum şekercimm ama olucak inşallah bakalım denıyorum :)