10 Temmuz 2009 Cuma

Miniğim, ve teyzesii :)



Kuzucuklarım merhaba;
Yazmayalı baya uzun zaman oldu ama atraksıyonlu gunlerden
bahsetmemek olmaz tabikide ama herşeyden önce teyzeleri ıle Naz'ı tanıştırmadan edemedım daha oncekı postlardan birinde basetmiştim miniğimden size resimde paylaşıcam demiştim her ne kadar ben paspal olsamda:) bu aralar teyzesını bıraz uzuyor geceleri ateşlenip sürekli hastanelerdeyiz ama düzeleceğine eminim maalum havadan bile nem kapan bir bünyemiz var çok hassasız vede elimizde olsa cam fanusta büyütücez yani düşünün artık :)))...




Neyse bunlar teyzesinin bitanesinin bir kaç resmi
papuç kadar dilimiz var mübarek,kötü birkaç kelimeyide
öğretmedim değil ama çok güzel söylüyor ve ben seviyorum hani
ne biliyim benim hoşuma gidiyor hani olurda birgün evlenirde çocuğum olursa
tam bir fırlama olurdu herhalde bilmediği küfür kalmazdı nitekim bir kısmını Naz'ın üzerinde denedim gayette başarılı oldum istediği b
irşeyi yapmadıgın zaman hemen Tetasından öğrendiklerini bir bir sayıyor hemde ard arda:)) bu şekılde yeteneklere sahıptır kendılerı :)) o bızım en değerlimizz herşeyimiz bu kadar sevilir ancak :)


Erkeklerle çok iyi anlaşıyor aynı teyzesi gibi
ve Dayısına resmen aşık onu çok seviyor ve ne zaman dışarı çıksa
peşinden ağlıyor :) çok büyük bir sevgi çok büyük bir bağ var aralarında:)
Buarada resimdeki dayısı değil :) dayısı pek resım cekılmeyı sevmıyor ...Miniğimi çok kocaman öpüyorumm ve çok sevıyorumm...

Neysem gelelım gecen cumartesiden yana bana;
cumarteesi günü iş yerinde çok enteresan bir olay yaşandı
bizim firma aracının siigortaları ile uğraşan bir amca var yaşlı rahat 60-70 yaşlarında ben şimdi saçlarımı boyattım ya sapsarı oldu tam bir platin :) neyse
amca bana döndü dediki sen dedi emo lara benzıosun dıe bide imo diyo dedım sen ne dıosun amca bu yaşta onları nerden bılıosun yaş 70 iş bitmiş hesabına getiriyorum amcamda bana dıokı dun akşam haberlerde izledim onlarında saç rengi senın gıbı olanı vardı diye dedım yani acayip hayvanlara benzirem bumudur yok canım bılmem ne bılmem ne sonrada kıvırmaya başladı tabi Reha Muhtarın eski sevgilisine benzıosun kendileri Gülşen oluyor bır ona benzetti ondan sonra yabancı bır aktrıst var onada benzıosun dedım amca yavaş gel magazını mubarek benden iyi takıp edıyorsun burdan amcama seslenıyorum hanı belkı onunda blogu vardır :)) Amca ben emo değilim bee tamam enteresan bir insan olabilirim itiraz etmiyorumm ama emo değilimm :))...

Cumartesi akşamı çok güzeldi Bolkan askere gıdıcektı biz ona Taksimde
bi eğlence düzenledik her ne kadar o aramıza geç katılsada çok güzel bir akşamdı hani:)) çok fena eğlendik alkolık oldum çıktım zaten
eve döndüm evdede içtimm tabi.

Neysem ben sözü uzatmıyım maalum bugun tatıle cıkıyorum deniz ve mehtapp beni bekliyor ordada ıhmal etmemeye çalışırım sizleri öpüyorum kocamannn....:)

7 yorum:

kIrmIzILI dedi ki...

ohh yavrumm bende deniz ve mehtapı bekliyorum bize gelseler diye :D
ii tatiller bebek,tatilde çok içip geceleri gündüzleri baş ağrısıyla geçirme emi :D
mucks

kIrmIzILI dedi ki...

ohh yavrumm bende deniz ve mehtapı bekliyorum bize gelseler diye :D
ii tatiller bebek,tatilde çok içip geceleri gündüzleri baş ağrısıyla geçirme emi :D
mucks

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

Çılgınım ya ne de güzel yazmış, ee insan gözünden sakınıyor işte :) Güle güle eğlen canım sevgiler

içimdeki yolculuk dedi ki...

sarı şker çok tatlı iyi dinlenmeler

NihaL dedi ki...

Kırmızılım; Şekerim ben sana deniz ve mehtapı getiririm resimlerle gitöiş kadar olursun çıtırım ben işe başladıgım ılk yıl cıkamadım ızne maalum 2 yıl olcek şöyle bi güzel içip dagıtıyım ama elımden geldıgınce baş ağrısı olmadan geçiricem tatlım sabahtan itibaren başlarım artık içmeye :)Teşekkur ederım canım sanada mujuks:)

Stil direktörümmm sana özür mailimi yazdım affet olurmu :( eee insan gözünnden sakınıyor tabıkı beğenmene sevındım Şeker çok kocaman teşekkur edıyor öpüyorum...

İçimdeki yolculuk Şirine sanada teşekkur ederım hemde çok kocaman :)

İrma dedi ki...

üzülüyorum napıyım desende yavaş yavaş atlatıyorsun hissettim. derdini tasanı buz gibi sulara bırak.
ben kime benzediğini buldum Naz'a benziyorsun:))
kendine çok iyi bak canım iyi tatiller darısı başıma:)

Glam's World dedi ki...

beni de götüüüüüüüüüürrr :)))
İyi eğlenceler bebek, gezmene, eğlenmene, yüzmene, bronzlaşmana en mühimi de keyfine bakkkk :)
öptüm çok ;)