2 Eylül 2010 Perşembe

Özlem diniyor















Naz'ım geliyor bugün
taa uzak yollardan...

Şimdi uçaktadır,
annesine bu balık çok büyük
diyordur eminim.
Yada artık onun uçak olduğunu öğrenmiştir...

Rahatsız etmez umarım basınç miniğimi...

Özlemişim burnumda tütüyor...


İremide özledim ilk göz ağrısı o tetasının,
1,5 aydır evimizden uzakta
evimizin neşeleri onlar bizim
aaa birde Aleyna'm var,
oda ailemize katılan ilk esmer çocuk 2.torun...
















Babasının kopyası olmasıda cabası,

İlk aramıza katıldığı zaman,
böceğe benziyor
demiştim.
Onca sarışının arasında tek esmer o ...

Birtek onun resmini paylaşmamıştım
onuda paylaşıyım hemen sizlerle...

İnsan çok küçük yaşta teyze olunca
Boyu kadar yiğenleri oluyor işte böyle...






İremin doğduğu günü hatırlıyorum
çok kötü psikolojım bozulmuştu
bundan 13 sene öncesi...
Bana teyze derse
onu öldürürüm
demiştim
bütün aile bireylerine...


Sahi o zamanlar
ne kadarda mutlu bir aileydik,

Herşey ne kadar güzeldi.

Sonra herşey birden dağıldı,paramparça oldu...


Bu günlerde ben neler yaptım?

Sigarayı çoğalttım,

2kg vermişim,(dün akşam tartı öyle söyledi)

Hemde tok karna...


Sabah kalktım,

Aynaya baktım gülümsedim

Günüm güzel geçsin diye

ama pek fazla işe aradığını söyleyemem...
Denemesenizde olur...


İşe gelmişim her zaman olduğu gibi

Şimdi ise günün bitmesini istiyorum
...

Olmadık şeylere gözyaşı dökebiliyorum
mesela...

Mutsuzum...


Hatta bazen
şu yazdıklarımı okurken

melankolik bir insanın
yazılarını okuyormuş
gibi hissediyorum...
Kimin ah'ını aldım acaba bu denli?

Kimseye bir yararı olmayan
saçma sapan
yazılar yazan bir insanın
bloğundayım sanki.

Siz en azından
uzun bir süre bu bloğa uğramayın mesela

Eziyet olmasın boş yere kimseye...


Başladığım kitapları bitiremememde cabası
1-Ejderha dövmeli kız
2-Aşk
3-Uçurtma avcısı
4-Sinekli bakkal
5-Baba

Bunların hepsine başladım evet
Hangisi bitti hiçbiri
bunlar bitmedende kitap almak yok...
Buda bana ceza olsun...

Neyse bu akşam
miniklerime sarıldığım zaman,
Herşeyi kısa bir süreliğine unutucam...


Bazen susmak gerekiyormuş,
Bazen bomboş bakmak gerekiyormuş,
Hayatın yalanlarına.
Anlamaya çalışmak saçmalık!
Anlamadan yaşamak gerekiyormuş...
Ama bazen unutmak gerekiyormuş,
Unutulma pahasına.
Zaman değilmiş gideni getiren,
Aslında zamanmış varolanı götüren...
S.Akın








3 yorum:

İrma dedi ki...

yeğenlerin yanına gelince nasılda düzelcek psikolojin görceksin;)
ayrıca o kitaplar bitsin olmaz ki canım a a :))

NihaL dedi ki...

Evet şeker azda olsa düzeldi iyi bir terapi oldu benim için:)
Biticek hepsini tek tek okuyup özetini yazcam öretmenim :P

İrma dedi ki...

ejderha dövmeli kızın özetini bekliyorum bende elime geçtiği zaman hemen okumayı düşünüyorum