3 Ocak 2011 Pazartesi

2011'in ilk postu

Senle beraber olsakta sevgilim
Ayrılsakta ölsekte bu yolda

Ömür boyu bağlansakta

Sevinsekte üzülsekte

Yalnızlık
ömür boyu...

2011 yılının ilk postunu yazıyorum
vay be zaman ne kadar çabuk geçiyor.
Oysaki eskiden büyümek için can atardık,
zaman geçmek bilmezdi,
Şimdi ise zaman öylesine hızlı akıyorki
Keşke 18 yaşımdan öncesine dönebilsem
diyorum.

2010 yılı tuhaftı,
hemencikinde geçti
iyikide geçti gitti...
Hani çok şey yaşadım 2010 yılında.
Acısıyla, tatlısıyla...

Yılbaşı gecesi hiçbirşey yapmadım
annemle beraber evdeydim.
Çokta güzel vakit geçirdim.
İyiki dışarı çıkmamışım,
iyiki annemle başbaşa geçirmişim.
Seni Çoooook Seviyorum canım annem benim
İyiki hayatımdasın, iyiki ben sana sahibim,
Hep benımle kal olurmu...

Keyifsizdim çokçana hemde
umarım 2011 bu şekilde geçmez...
Hani nasıl girersen öyle devam edermiş derler ya
ben buna inanmıyorum...
Çoookkk mutlu şekilde girdiğim yıllarda oldu
ama sonuç olarak hep mutlumu geçti hayır.
Demekki bu senede hep mutsuz geçmicek...

Off offf ahmak gıbıyım resmen,
hani bir insan hayatından hiç tat almaz ya
resmen öyleyim.
Cumartesi ve Pazar günüde evdeydim
Kocamann vakit geçirdim yine annemle
hiç bırakmadım onuu kahveler içtikk cerezler yedikk
bu şuanda beni en çok mutlu eden şey olsa gerek
Annemle uzunn uzun zaman geçirmek...
Yılbaşı gecesi benım menumu yaptı,
Emınım kı bu hafta sonu rahat 3kg almışımdır...
Seni üzdüğüm tüm zamanlar için özür diliyorum bitanemm benımm...

Sigarayı azalttım hemde çokçana :)
Dumansız hava sahasına katılıcam bu gazla
ilk günler çok zorlandım oyle boyle degıl
ama neysekı sımdı alışmış bulunmaktayım
İştahım çok açıldı ama sınırlamam lazım kendimi
Camış gibi oldum ...

Umarım 2011 pozitif bir yıl olur hepimiz için...
Sağlıklı,mutlu, huzurlu, bol kazançlı ve kocaman
gülücüklerle dolu bir yıl olur umarım...

Hiç yorum yok: