11 Mayıs 2011 Çarşamba

Beşiktaş İbb maçı heyecanı


Bugün nerde olmam lazımdı benim
Tabiki Kayseride...
Pastırma için değil,
aklınıza öyle birşey gelmesin.
Tabiki Beşiktaşımın yanında olup
o heyecanı muhteşem taraftarımızla yaşamak için.
En fazla ekran başından şahit olabilicem.
Tüm kalbimle Kayseri'de olucam orası ayrı gerçi.
Ernst kadroda yokmuş:(
Kendisi çok güzel oynayan futbolcularımızdan biri.
En azından ben onun oyununu seviyorum ya.
Bu akşam Simao'dan bir gol bekliyorum ben.
Süper bir performans sergilicek futbolcularımız.
Buna eminim.
ve zaferle İstanbul'a dönüşlerini bekliyoruz.
Yensende yenilsende kalplerimiz seninle
Beşiktaşım.
Hedef kupa, amaç Avrupa...

Gücüne güç katmaya geldik,
Formanda ter olmaya geldik,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik. BEŞİKTAŞ...

2 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

şu an maç uzatmalarda bakalım nolur :) ben de ibb yi tutuyorum bu arada :p :))

Sazan dedi ki...

Kuuuzzzuuummm, kupa bizim :)

Seni seviyorum.

Öldüm öldüm dirildim dün, fenaydı ...

Ama aldık işte...

Öperim kiiii...