22 Kasım 2009 Pazar

BEŞİKTAŞIM ooooLLLLeeeYyYYy


Eveettt herkese Selam ;
Çok güzel bir haftaya başladım bunun sebebi
hem beşiktaşımınnn galibiyetiii hem bayramın gelecek olması
bayramları pek sevmem aslında ama insanıı tatıl olacak olması
pek bi mutlu ediyor hani:)

Hastaydım ve
Maçıda izlemeye gidemedim bilet ayarlayamadığım için:(
bu maçı inönüde izlemek vardı ama olmadı işte:( neyse artık bidahaki sefere...
Ama gercekten super bi maçtı ilk yarının berabere biteceği içime doğmuştu 2.yarıdada
biz alırız diye düşünüyordum ama 3 gol atacagımızıda beklemıyordum hanı bu sene
çok iyi oldugumuz soylenemez hanı ama neysekı beşiktaşım bu maçla kendini
bir kere daha göstermiş oldu en azından Fenerin aklı başına gelmiş oldu :) çünkü cimbom
maçından sonra çok fazla şımarmıştı ve aklı başına geldi neysekii KartaaLLL kanaryanın kanatlarını daha ikinci yarının ilk dakikalarındaa kırdı:)

Fenere dersini birkez daha vermiş oldu:))..
Aaa bu arada İbrahim Toraman'a olan hayranlıgımdan
bahsetmeden edemıcemı
Bu arada
kim ne derse desin bjk çarşı taraftarı gibi taraftar yok yaa aynı zamanda bjk nin marşları
kadar güzell marşlarda yok hani :))


4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Fbli olsam da tebrikler bebem

NihaL dedi ki...

İşte örnek bir davranış tatlımmm teşekkur ederimmm:))

cemo dedi ki...

Galibiyetiniz için tebrikler ama o resim yakışmamış.

NihaL dedi ki...

Herkes burda birşeyleri paylaşmakta özgür oldugu için benım ıcımden gecen paylasımda bu oldu teşekkur ederım