5 Mayıs 2010 Çarşamba

Ortaya benden Sadri Alışık,Kerem Alışık,Atilla İlhan ve Ceyhun Yılmaz'dan karışık :)


Sevgilim;
Yüzüme sürdüğün
elinin sıcaklığı
hala duruyor yanağımdadesem durmaz...
Çok gözyaşı aktı üstüne.O ellerin üşürmü bensiz desem,Üşümez!!!
Kim bilir kimi ısıtır yine?
Gittiğin günden beri sensiz uyanmamak için
uyumadımki hiç ve
Ellerimdeki yaşama çizgilerini
sildim avuçlarımdan...Çok sessizim...İsmini söylediğimde
duyupta üzülürüm diye,Sesli harfleri çıkardım hayatımdan...

Bu seferki posta
Ceyhun Yılmazın şiiriylebaşlamak istedim...
Şiir ve yorum konusunda
kendisini çok beğendiğimisöylemeden edemicem.
Bu konuda birde Kerem Alışık'ı çok başarılı
buluyorum heleki
Atilla İlhanın şiirlerini
yorumlaması beni benden
alıyor desem yeridir...
Dayısından kapmış tabiki birşeyler :)...
Atilla İlhanın bu resmide ne kadar
güzelmiş, Atam'la beraber...

Aysel git başımdan sana göre değilim
Ölümüm birden olucak seziyorum, hem
kötüyüm, karanlığım, üstelikte çirkinim...

Sonra tabi üçüncü şahsın şiiri
giriyor devreye...

Gözlerin gözlerime değince
Felaketim olurdu, ağlardımBeni sevmiyordun bilirdim
bir sevdiğin vardı duyardım
Çöp gibi bir oğlan, ipince
Hayırsızın biriydi fikrimce
Ne vakit karşımda görsem
Öldüreceğimden korkardım
Felaketim olurdu, ağlardım...Ne zaman maçka'dan geçsem
Limanda hep gemiler olurdu
Ağaçlar kuş gibi gülerdi
Sen sessizce bi cigara yakardın
Parmaklarımın ucunu yakardın
Kirpiklerini eğerdin, bakardın
Üşürdüm içim ürperirdi
Felaketim olurdu,ağlardım...Jezabel kan içinde yatardı
Limandan bir gemi giderdi
Sen kalkıp ona giderdin
Benzin mum gibi giderdin
Sabaha kadar kalırdın
Hayırsızın biriydi fikrimce
Güldümü cenazeye benzerdiHele seni kollarına aldımı,
Felaketim olurdu,ağlardım...

Birde Kerem Alışık süper
bir müzik kullanmış of dıyorum...
Çokta başarılı hafta.
Benim gibi şiir sevenler varsa şiddetle
tavsiye edebılırım...
Ceyhun Yılmaz'ın şiiri beni nerelere
aldı götürdü neyse cümlelerime son verıyım

Aklıma gelmişken bu postta Sadri Alışık selamı
olmazsa olmaz tabi :)

8 yorum:

Unknown dedi ki...

süperr olmuşş nihalimmm :) ellerine sağlık :)

NihaL dedi ki...

Teşekkurrr ederım fıstıgımmm :) sueper haberlerımde var ama nasıl başlasam bılemıorumm :)

Unknown dedi ki...

söylee çabuukk birtanemm :D merak ettimm yooksamm düğün dernek mi :)

NihaL dedi ki...

Henus dugun dernek deıl ama onun ılk adımı dıelım Çıtırım :)

Unknown dedi ki...

Anamm hayırlı olsun biirtanemm :) Çok sevindim yaa hadi darısı başıma diyeyim :D

NihaL dedi ki...

Teşekkur ederımmm tatlım Darısı hattaaa cok daha ıyısı başına kurdelamı kargolarım sana yutarsın bıtane hop onumusdekı ay evlısın hehehe :)

Stil Direktoru dedi ki...

Ay meleğim süper ya tüüü diyelim, bu arada ne yorumunda mailin var ne blogger profilinde mailin var ne da blogunda :( Bana bir mail atsana çıkıcam şimdi ama sonra dönerim mucx bebek

NihaL dedi ki...

Teşekkur ederımmm kuşuummm benıımmm tamam fıstıgım maılımıı hemencıkın gonderdım sana opuyorum senı kocaman muju muju