16 Temmuz 2010 Cuma

Seni yine terkedeceğim



Seni yine terkedeceğim
ve bilmediğim dillerde ağlayacağım
Kirpiğime tuz düşecek,
Sevgim kadar büyük değilmişsin diyeceğim
ve seni yine terkedeceğim

Bir kapı aralığında bırakacağım ellerini
İsimsizlikler doğurmaya yatacağım bu yosun kentinde
Ne ilk gelensin nede son giden
Seni bana terketmelerine izin vermeyeceğim
Seni hergece terkedeceğim

Aşk-ı cinayetim olacaksın
Ve yalnızlıkların en çoğulu bana kalacak
Düşle çoğalttığım bu yaşamın adını
Düşmek olacak

Uzak bir şehirde hiç görmediğim bir kızı seveceğim
O bana sarıldığında
Göğsümde bıraktığın darp izlerin kanayacak
ve bir çocuk annesini kaybedecek çarşılarda

Ağlamayacak kadar vazgeçeceğim senden
Öfkeme bile değmezmişsin diyeceğim
ve seni yine terkedeceğim

Günler devrildikçe ağıt yakacak sonbahar
Rüzgarlara karanfiller ekeceğim
Yollarda kaybedeceğim aşkımın ilk harfini
Seni
Kirli kent bakışlı
Bozkır saçlı bir kıza ekleyeceğim

Aşk iki kişilik bir yalandır sevdiğim
ve iç kanamalı bir aşkın
Mürekkep fırtınasıdır bu şiir
İstersen yaknızlık duvarlara yakışır de
ve başkalarını sev
Ben sende herkesi terkedeceğim...

K.Tazeoğlu...

8 yorum:

Unknown dedi ki...

terk etme beniiiii. :)

güzel bir şiirmiş balımm ellerine sağlık.

Aşk Meleği dedi ki...

tek kelime muhteşem bir şiir bebişim, tüylerim diken diken oldu okurken...

NihaL dedi ki...

:)teşekkur ederım tatlım Kahraman Tazeoğlunun kalemine sağlık...

Meleğimm okudugumda bende cok etkılendım bıtanem sizlerlede paylaşmak istedimm...

Sazan dedi ki...

Maşallah Nihalim, melankoli diyorum, depresyon diyorum, senin şu yaptığına bak, içim acıdı resmen. İlk kez okudum, oh eline sağlık ve yazanın yüreğine... Senin bu yaptığını Semih yapmaz :)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

bütün şiirlerine bayılırım bu şairin ...

özellikle bloğumda da yayınladığım seni içimden terkediyorum diye bir şiiri var...akıllara zarar :)

NihaL dedi ki...

Sazanımm melankoli yok depresyon yokk yeni yaşında huzur var mutluluk var güzel günler göreceksin güneşli günler :) Evet tatlım benım bu yaptıgımı kimse yapmaz ama cok begendım canımm engel olamadım kendıme paylaşmamak için :)...
Öpüyorum seni kocaman...

Elçin Hanımcım gerçekten çok güzel bir şair 3 aydan beri takipçisiyim kendilerinin şiiri sizlerlede paylaşmak istedim...
Sevgiler...

t i k o dedi ki...

dayanağı olan, coşkulu bir söylem... gerekli bir paylşım, sağolun.

NihaL dedi ki...

Çok teşekkür ederim sizde sağolun...