21 Temmuz 2010 Çarşamba

Nerden nereye :)

Bugün bi arkadaşımızın
postundan esinlenerekten
yazasım geldii şöle uzun uzadıya
bi post ama olmaz olmaz
bu iş olamaz :)

Neysem şimdi ben böyle ailemin
küçücük,fıçıcık içi dolu löp löp yağcık:)
hayırsız evlatları olmaktayım:)...

Benim bi dediğimi
iki etmemişlerdir

mesela tehdıtlerımle :)...
Ama gel gelelim abimde
annemin gözünün nuurudur:)

Valla dıorum bak olmaz böyle bir sevgi...
Resmen sevgi yumukçukları şeklinde
takılıyorlar evde...

Mesela kahve ıcıoruz
veya bişiler yıyoruz

hemen abine koydunmu?
diye bir soru
gelıyor...

Koymadım diye takılıyorum
Tabi annem hemen üzülüyor:)...
Düşünün artık annemın ınadına
adam sigarayı ağzına
sürmemışken annem bırakmıyor
die pofur pofur içmeye başladı...

Bir paket kesmiyor
cancazımı bırde akşamları

benden alıyor :)
Hoş bende ondan otlanıom abi kardeş
Geçinip gidioz bir güzel...

Ama abim içmesin yaa ben ona
hiç yakışttıramıorum valla üzülüyorum...
Sen neden o boku yıyosun
demeyın sakın ben yıllardan beridir içiorum:)....





Yaa şimdi benım yıllar yılı bır takıntım var
Ben sandalet giyemiyorum
Sonra parmak arası terlik giyemiyorum...
O kadar çirkin parmaklarım varki yıllar yılı bunun
eziyetini çekmekteyim yazın çorapla oturmanın ne kadar
acı birşey oldugunu bır bılsenız :)
Oje sürdüm yine birşeye
benzemıyor olmayınca olmuyor canım ne yapayım...
Hatta bir keresınde pedikür yapan hatun parmagımı kesmişti
hala onun izlerini taşımaktayım mesela çirkin parmagım
dahada çirkin bir hal aldı tırnagım yamuk uzuyor:( böüüü :(
Yoksa bende isterdim resimdeki ablamız gibi
güzel parmaklara sahip olmayı cici sandaletler giyipp
serin serin dolaşmayı ama nerdee doğuştan şanssızım baksana :)





Sihirli bi güzelliğim yok
o beni peri sanıyor
Hangi hatayı yapsam
silip yine geri sarıyor
Kalbini kırsamda
beni kusursuz biri sanıyor
Bendekide saç o taç görüyor...:)

7 yorum:

Sazan dedi ki...

Perim benim, akşamki maçı güzel gözlerinle izle ve kendine hiç haksızlık etme, öperim kocaman kocaman...

İrma dedi ki...

yaw önemli olan onun seni peri görmesi ztn istediğin kadaer güzel ayakların olsun sevmedi mi sevmez di mi:)
yani sen onun için dünyadaki en güzel ayaklı kızsın;)

Unknown dedi ki...

balım içme bee sigara ya :( sağlığına yazık.etme böyle kötülük kendine.
birde kız kötü laf etme benim prensesim hakkında güzeldir o ayak parmakları bilemm :)

NihaL dedi ki...

Sazan'ımm Maç süperdi hoş bizimkiler daha çok gol atabılırlerdı vikingurun futbolcularınada çok üzüldüm kız baksana saat 16:30 a kadar çalışıyorlarmış sonra antreman yapıolarmıs ona ragmen güzel oynadılar teşekkur ederım canım benım kocaman sarıldım...

İrma'cım: Elbetteki önemli olanda o zatende hani bende yurdum kızları gibi yazın bu sıcagınsa sandaletlerımı gecırıp ayagıma sefa surmek ısterdım spor ayakkabılarla saklamak yerine ;)
Öptüm seni kocaman...

Muyurt'umm meleğimmm gelmişş yine hoşgelmiş Sigara benım yaşamm kaynağım höyyttt deme öylee :)
Her güzelin bı kusuru vardır benımkıde bu sanırım tatlım :))
Sanada kocasman sarıldım :)

Pink Freud dedi ki...

Ya resimdeki ayak güzel mi şimdi? :s
ikinci ayak parmağının, ayak baş parmağından uzun olması orantısızlık değilmi?
Yani ayağın böyle değilse hiç üzülme bence :D

NihaL dedi ki...

Pinkyfreud Öncelikle bloguma hoşgeldin :)
Offf bu çok süper morel oldu ilk işim kendıme sandalet alıp ojelerımı suruppp hoopp kendımı sokaklara atmak olcek yorumun ıcın tesekkur ederım:)...

Pink Freud dedi ki...

Hoşbuldk :)
Ya önemli olan güzel değil bakımlı ayaktır, biz pediküre gidiyomuyuz gidiyoruz bitmiştir :D