26 Eylül 2011 Pazartesi

Eylül akşamı, sahi Ekim ayındayız değilmi ?

Havalar keşke hiç soğumasa,
Dolaplarda hırkalar yerini almasa...
Ben yaz çocuğuyum arkadaş,
Sevmıyorum soğuk havaları,
2 mevsim olsa ve hep onu yaşasak,

İlkbahar ve Yaz...

Kış ve Sonbahar'ı seven insanlara
haksızlık olur sahi bunu düşünemedim.

Eylülde bitti,
Şimdi evde Efes , Türk Kahvesi,
Film, Dizi, battaniye, İnternet seansları başlar...
Uzun sürmese bari...

Kendimi çevremdeki
herkesden soyutladım desem yeridir.
Bu benim sorunummu hayır değil.

Uzun uzadıya cümleler kurmak istiyorum,
Ama bir yerde tıkanıyor nedense.

Hayatımda aldığım hiçbir karardan pişmanlık
duymadım diyemıyorum nedense.

Duydum hemde fazlasıyla.

Her neyse pişmanlıklarım,
yanlış kararlarım benimle kalsın...

Bir kızım olsun istiyorum...
İsmide yıllardır aklımda Ada...

Bu postu yazmamdaki amaç ne bilmiyorum...
Ama saati biliyorum,
Nede olsa karanlık hiç bitmiyor...
01:35...
Fena sövesim var birilerine...
Ben daha fazla saçmalamamalıyım en iyisi
İyi geceler

3 yorum:

İrma dedi ki...

yüzümüzü karanlığa değil de aydınlığa çevirirsek daha mı iyi olur acaba:) olur heralde :) hani bakalım görme karanlığı. ve gece kafanı yastığa koyduğunda bool bool hayal kur. bir gün o hayaller gerçekleşecek benim hala umudum var

Unknown dedi ki...

ada ismini bende seviyorum desem şaşırır mıydın :) umarım zamanla yüreğinin hakettiği herşey olacak kuzum seni çook seviyorumm.

NihaL dedi ki...

İrmacım kesinlikle daha iyi olacağına eminim :) denemekte fayda var en deneyebilirim:)) öyle güzel hayaller kuruyorumki bu ara çok fazla :) olursa çok mutlu olmazsa biraz üzgün olmak olucak payıma düşen Mutluluk bizim Hüzün bizi üzen ne kadar insan varsa onların olsun canım:)

Muyurtcum cum cum cum :) hayır şaşırmazdım o kadar çok ortak nokta varki şaşırma faslını atlattım kuzum :)) yüreğimizin hakettiği mutluluğu yaşarız umarım ben seni daha çok seviyorummm .:)