21 Eylül 2011 Çarşamba

Aşık oluyorum Eyvah!


Bu ara bir şarkıyı sabahtan akşama kadar
hiç usanmadan dinler oldum.
Hatta sana bu postu yazarken bile çalıyor.

Sabah kalkar kalkmaz
aklıma bir düşünce takılır oldu
akşam yatana kadar aklımın bir köşesinde...

Hayır aslında sadece bir köşesinde değil
büyük bir köşesini kaplıyor...

Ben bu halimi nedense pek sevmedim...

Biz kadınlar
neden erkekler kadar cesaretli olamıyoruzki?

Evet sürekli aklımda olan bir insan var,
heran onunla sohbet edip
yeni birşeyler öğrenmek mutlu olmama yetiyor.

Daha fazla bir beklentimde yok aslında,
var ama yok.
Saçma bir psikoloji bunun bende farkındayım.
Çevremdeki herkese ondan bahsetmek isteğiyse
içimden gelen bir his engel olamadığım,
olmak istemediğim.
Sanada ondan bahsetsem sıkılmazsın değilmi?
Hep böyle zamanlarda kapımı çalıyorsun deme
Yazacak birşey bulamamamdan kaynaklanıyor...

Aşık oluyorum eyvah,
Yerimde duramıyorum...

Hiç yorum yok: