7 Mayıs 2010 Cuma

Haberler bende :)






Bugün farkettım kı
blogum 1. yaşına dun girmişşş
ama dün birgün gecikmeli yani :(

Ne kadarda sahıpsız bırakmısım
gecen1 yılda senı blog :(

ne kadarda az post yazmışım..
Günah cıkarma modundayım
ama bendenız üşengeç

adam akıllı post bıle yazamıyorum
baksana yaaa sinirlendım

şimdiiii :@


Birinci yıl için mesela
hedıye yollamaya
kalksam
izleyen sayım bi elin parmaklarını gecmıo

mesela o heves bile yok sız dusunun artık :)
bakmayın listede 44
kişi
gozukuo amaa duzenlı postumu okuyanlar

yorumlardan bellıı hıh :)
Herkese benden çay :))

Olsun ama ben hepsını cok sevıyorum
iyiki varlar sefaaamm olsun

hemde aralarından bırıne ıhtıyacım olsa
canım sıkılsa gel desem emınımkı yanımda olurlar
mesela Edişimle böle bi muhabbetımız
olmuştu geçen yaz canım sıkkındı ve oda hep
yanımda olmaya calıstı goruselım dıye konusmustuk
sonrasında ben tabıkı tatıle gıtmıstım
ve görüşememiştik ama yanımda
hissetmiştim onu onun gıbı bırkaç
insan var ama tek tek saymıyım.
Şimdi bu ayırım ne dıe sormayın kuzucuklarım
ben aklıma gelen ilk örneği verdim
önemlı olanda o zaten

hem öyle laf olsun dıe yorum bırakmıolar yanımda
olduklarını hıssetmem ıcın atıolarrr ohhh sefam olsunnn...


Bu balonları sizler için
bırakıorumm gökyüzünee dertlerımıs
onlarla beraber uçup gıtsın gusel gusel postlar
yayınlarız umarım ve bende enteresan buldugum
şeylerı yazmakta ve bıraz başarılı olmakta
gayret gösterırımmm:)))

Şimdi blogumun 1.yılı
şerefine ben sizlere güzel bi haber
veriyimm hazırmısınızzz neyse dur
ondan önce hafta sonu neler yaptık onu anlatıyım
hehehehe ...


5 yorum:

! POSH BUTİK ! dedi ki...

bahsettiğin 44 izleyiciden 44.üncü ben oluyorum sanırım:) illk defa yorum yazıyorum zaten yeniyim:) Öncelikle tebrikler:) hayırlı olsun. Yüzük konusunda tek bişey söyleyebilirm sakın kalın yüzük almayın! Tecrübe etmiş biri olarak söylüyorum kalından çok çabuk sıkılıyosun ve erkekler için de zor oluyo kullanması sonradan sen de bizim gibi ince yüzük almak zorunda kalma:) Onun dışında hepsi tatlı telaşeler keyfini çıkar:) İyi akşamlar, Sevgiler...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Daha nice güzel yazılara.Doğum günü kutlu olsun bloğunuzun.
Bu arada diğer gelişme için sizide tebrik ederim.

NihaL dedi ki...

POSH BUTİK:Öncelikle Hoşgeldin bloğuma evet 44.izleyıcım sensın bunu kutlamamız lazım:))Çok teşekkur ederım güzel dıleklerın ve yorumun için böyle guzel ve içten izleyicilere sahip olmak çok güzel bende ince bende ince yüzüğü pek sevmıyorum ama tavsıyelerını dıkkate alıcam:) erkekler ıcın zor olsun eziyet olsun kız boşwer kıymet bılırler belkı :)) tekrardan teşekkur ederım sevgiler:)...
İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ: çok teşekkur ederım boyle guzel pozitif yorumlar almak insanı daha cok motıve ediyor güzel dilekleriniz ve kutlamanız için teşekkurler...

İrma dedi ki...

ooo ne güzel haberler bunlar:)
enişteye söyle hemen evlenme teklif etsin olmaz öle yüzük konusunda da hiç fikrim yok önce sen bi tak bende ilerde sana sorarım ne yapmıştın ne almıştın die huhe:)
ama altın sarısı sevmiyorum ben beyaz altın sarı karışımları var güzel onlar

NihaL dedi ki...

:)) teşekkur ederım fıstıgım evet yaa paşam evlenme teklıfı etmeden kalkmış benı ıstemeye gelcekmıs bak sen :) tamam ben tecrubelerımle sana yardımcı olucam master yapmıs olurum herhalde o zaamana kadar :))) bende sarı sevmıorum bıde fazla model baktıkca ınsanın kaafası cok karısıo