11 Mayıs 2010 Salı

İşte yeniden:)


Bu ara bir yazasım var
Bir yazasımmm var anlatamam
Birde yazacak paylaşacak birşeyler
bulsam tam süper olucak.
Resimde ne kadarda berbatım ama:)

Fotoğrafta gördüğünüz
7.sınıftaki yiğenimin
Faceinde birde baktım ne
göreyim İrem ....'nın B.... C...... ile ilişkisi var
Dedim bu neee :) daha bana bile itiraf
etmemişşş face aleminde bunu ilan ediyor
Birde faceinde dayısı var aman aman dedımMalikanede şenlik var:)))Neyse aradım ben bızım ufaklığı
Aramızda geçen dialoğa bakın siz :)
Ben: Tetacım napıosun?
İrem:İyiyim bitanem sen napıosun?
Ben:İyiyim fıstıgım çalışıyorum o faceteki
ilişkisi var ne iş:)İrem:Kuşum yok öyle bişi yaa artık ilişkş falan
Ben:Nasıl yani?Benmi yanlış gördüm:S?
İrem:Yok tetacım ayrıldık
Birde ses bir hüzünlü:)
Ben: İyi halt ettin kızım silsene onu ordan
Tamam kimseyle çıkma görüşme demiyorumsana ama herkese ilan etmesen nasıl olur?
Hem dayın görse kıyameti koparır...
İrem:Tamam teta yok artık silicem ayrıldık
Ben:Kızım hala duruyor ver şifreni
Özel hayat kalmadı tabi:)
İrem:Tamam sildim kuşum hadi beni çağırıyorlar
kapatıyorum...
Ben :Kızım kaldır onudememe kalmadan dıt dıt dıt
Suratıma kapatmış bile fırlama:))
Birde çocugun fotograflarda yorumları
Süpersin bitanem
Çok begendim
Harikasın:)
Hızınıza yetişemıyorum...
Aaaa buldum annem
dönemıyor mesela bu yanardağ
yıne uslu durmamış ve annemın ıstanbula
dönmesine engel olabılmek ıcın tam kadın yıne
uçak bileti almaya karar vermişkeen hooopp demiş
kadın nereye gıdıyorsun sen :) Boşwer o sefilleri sen kal
burda baak hiç bir yere gitmek yook demişEEEee tabi buda annemin işine gelmiş tabi hemencikin
sözünü dinlemiş ve kalmaya devam etmiş...

Anne bak sen gelme gelme
bak bu ikizler burda alkolık olup
çıkçaklar ben sana diyim
Dolabımdan bile bira kutusu cıkıyorBütün gün evde acıyorlar en kral
bunalım müzikleri ellerde biralar çerezler
içiolar:)Yemek yapmaya bile fırsatları yok
Sonra tabi super girl eve gelir (o ben oluyorum:)
Birde kızların dırdırlarını dınler ay şöyle çok yoruldum
ay böyle yoruldum bugün bunu yaptık ellerımız tutmuyor
artık bla bla bla...Tutmaz tabi ayyaşlar hergun ıcın ıcın
sonra bırde yetmiyormus gıbı bana bıdıbıdı yapın
kıyak iş valla:) Bide demıolarmı bız senın kadar şanslı
deilis die o zaman onlara saldırasım gelıyor
Len ikisler evet asıl ben sızın kadar şanslı deılım
Mesela evde sizin gibi bı taraflarımı buyutme şansım yok:))
Yoksa bende ısterım bir elımde bıra o kanal senın bu kanal benım ızlemek
ooohhh gel keyfim geelll:)...


Birde ben size
uzun zamandan beri benim
fıstıgımın fırlamalıklarını anlatmadım:S
Neyse şimdilik resimlerini paylaşıyım :)))

Hiç yorum yok: