21 Mayıs 2010 Cuma

Mutlu yıllar meleğim


İlk göz ağrım,
Ne kadarda kıskanmışım
Seni hayata ilk merhaba dediğin
zaman...Çocukluk desen değil ama tetan
Dedeni herşeyden,herkesten,kendi gözünden
bile kıskanıyordu o zamanlar...

Sana alınan herşeyi
kıskanırdım babam senin için
özel olarak metroya giderdi o zamanlar
nestlenin çocuklar için büyüme sütü yani
ballı sütü marketlerde yoktu ve özel olarak o kadar
yola giderdi...Bize meyveler 1kg girerken size iki katı girerdi
ben bunuda çekemezdim...
Deden bana çikolatalı gofret,bonibon alırdı,
sanada alırdı ben bunu bile çekemezdimm...
Dedeninde ilk göz ağrısı sendin...
Zaman öyle çabuk geçiyorki
Annenle evimize döndüğünüzde
Çok küçüktün 2 yaşındaydın hayatın
olumsuzlukları annenle babanın ayrılmasına
sebep oldu...
Eksikliğini hissettirmemeye çalıştık sana
bugüne kadar sen elbetteki hissetmişindir ama
bunu bize hiç bir zaman yansıtmadın teşekkür ediyorum sana
küçüğüm,Hayatta herşey bazen bizim istediğimiz gibi gelişmiyor
Ayrılan bir anne ve babanın çocugu olmanı hiçbir zaman istemezdik
ama huzursuz bir ortamda büyümendense bu şekilde olması senin için
daha iyiydi ve böyle bir karar alındı.
Babandan nefret etme hiçbir zaman,
Seni arayıp sormasada bugün belki yıllar sonra
en çok onun araması seni mutlu edıcektı üzgünüm ama
miniğim bu senın sorunun değil sakın öyle düşünme bu onun
eksikliği. Üzülüyorsun seni en iyi ben anlıyorum belkı bazı şeyler
ilk merhaba dediğin zamanki gibi gelişmedi,
ama hayat bir oyun sahnesi gibi ve hepimize ufak tefek
roller verildi ve bizde oyunumuzu oynuyoruz bu sahnede
ne zamanki Deden gibi gözlerimizi kapatıcaz işte o zaman
burdaki rolümüz bitecek ve yepyeni bir hayata merhaba diyeceğiz.
Benim için öylesine değerlisinki saçının teline zarar gelsin istemem
Sende benim bizler için kendine çok dikkat ediceksin
Seni öylesine çok seviyorum ki dilerim yeni yaşında gönlünden
geçen bütün güzellikler seninle olur meleğim yeni yaşında akıttıgın
tek gözyaşı sevinç gözyaşların olsun Tetan(teyzen)
Seni çok seviyor...
İyiki doğdun ve yıllardır seninle aynı odayı paylaşmanın,
En güzel günlerine şahit olmanın güzelliklerini bizlere
yaşattığın için teşekkurler...
Mutlu yıllar meleğimmm...

Hiç yorum yok: