22 Mayıs 2010 Cumartesi

Yağmur



Yağmur yağmur
çoookkk uzaklardan
çağırıyor gelirseenn severim diyorr..

Bu şarkıyı
bağıra bağıra söylemek
istedim bugünn yaptımmı derseniz
hayır yapmadım,yapamadığım öyle çok
şey varki şu hayatta söylemek istediğim
söyleyemediğim..
Ama herkesin kendince sırları olmalı
değilmi içinde yaşaması gerektiği
veya içinde yaşamaya mahkum edildiği...

Yağmur yağınca
çocukluğum geliyor aklıma
Keşke hep çocuk kalabilseydim
Çocuklugumda babam vardı mesela,
Çocuklugumda huzur vardı,
Çocukkuğumda evcilik oynardık,
Erkek çocukları babaolurdu
Kız çocukları anne yani
yakın geleceği o zamandan yaşarmışız...
Erkek sözde çalışır para getirirdi
küçücük kilimden sınırları olan evimize ,
Birde oyuncak bebeklerimiz vardı
İsim koyardık onlara...
Farklı isimler takardık hep
bebeklerimize...
Yakar top,dokuz taş,saklambaç,
Dansa davet oynardık,
birde yakalamaca oynardık
Sokaktan sokağa kovalardık
birbirimizi..
Benim çocukluğumda büyüklere
saygı vardı...
Yağmur yağınca büyük bir
sevinç olurdu içimizde
hemen bir apartman girişine sığınırdık
Kış mevsimini hiç sevmem ama
o zamanlar okullar tatil olur ve
kar topu oynarız diye çok severdim...
O zaman canımızı yakan
sadece düştüğümüzde kanayan dizlerimizdi
Oysaki şimdi hayatın ağır yuklerı
yavaş yavaş omuzlarımıza baskı yapmakta...
İçimizi acıtan çok daha fazla şeyler yaşamaktayız...
Ben büyüdüm sanırım
AMA İÇİMDEKİ ÇOCUK
SEN HİÇ BİR ZAMAN BÜYÜMEYECEKSİN
HEP YANIMDA OL VE BENİ HİÇ BIRAKMA OLURMU?
SENDE ANILARIM VAR,GÜZEL GÜNLERİM VAR,
SENDE BABAM VAR HEP YANIMDA,
SENDE MUTLU BİR AİLEM VAR HER AKŞAM
SAAT 19:00 DA HERKESİN HAZIR OLDUGU
YEDİĞİ AKŞAM YEMEKLERİ VAR
VE SENDE BENİM GÜLEN YÜZÜM VE KANAYAN
DİZLERİM VAR...

Bir yağmur beni nerden
nereye götürdü...
yazmak geldi içimden
hepsi bu...



2 yorum:

İrma dedi ki...

bi de kanepelerin yastıklarıyla ev yapardık kendimize komşularımız olurdu kahve içmeye giderdik hadi kalk gel bana sabah kahvesine :)

NihaL dedi ki...

:))) super valla canım yaa birde o dönem toysruslar dan falan degılde pazardan annemıze o oyuncak cay takımlarını aldırabılmekkkte bı derttı :) tamam canım ama benım kahvemm şekersiz sade olsun pleas :)