16 Şubat 2011 Çarşamba

Sadece sağlık

İyice bunalım blogu oldun cıktın başıma,
Oysaki bu sene sana hep güzel şeylerden bahsedicem
diye bir karar almıştım kendi kendime,
Bunuda başaramadım!
Yoksa buda mı kader?
Sanmam...

Peki ya tanımadığın bir kadınla,
Tanışma çabasına ne demeli?...
Yada erkekler ne ister?
Hep daha fazlasınımı?

Her neyse,
Pazar günü ablamla temizlik yaptık
hemde derin...
Maalum annem ameliyat olucak,
Herşey sarpa sardı ya bikere,
ardı arkası kesilmez artık...
Çokmu olumsuzum evet,
Bir söylenen bir söyleneni tutmuo çünkü.
Onada gelicem,
Pazar akşamı evde aile saadeti yaşıyoruz
Sevgi pıtırcıkları şeklindeyiz böyle,
Annemlerle dizi izleme modu
Foxta oynayan Arka Sıradakilerdi sanırım ismi
neyse dızının oyuncularından gamze ismindeki kız
meme kanseriymiş bunu ogrendıgı zaman beynınden
vurulmusa donuyor resmen ağlama krizleri falan
Annem odayı terkediyor mutfaga gidiyor
Sebebi belli aslında kurcalamaya gerek yok
hoş salaklıkta bizde maadem oyle bır muhabbet donuyor
hemen başka bir kanala geç, insan düşünemiyo işte.
Annemi bir süre mutfakta yalnız bırakıp dayanamayıp
yanına gıdıyorum sigara içme bahanesiyle
ağlıyor yanlış birşey söylemekten korkuyorum ama
yanında olmak olabılmek en guzelı biraz şebeklık yaptıktan sonra
ortamdaki buğulu havayı dagıtıyor ve kendımı lavaboya kılıtlıyorum.
Rol yapmak ne kadar zor, güçlü görünmek...
Annem dün memografi,ciğer usg'si derken akşam 9a kadar hastanedeydi
bugünde sintigrafi ve meme usg'si için gitti ve şuan eve dönüorlar,
peki ya yarın, yarınsa hastaneye yatıyor,
tahlıller yapılmaya devam edicek ve önümüzdeki hafta ameliyat...
Hafta sonunu bizimle geçirseydi en azından gündüz hastaneye gitse
akşam eve dönse, sonra sabah yine gitse ameliyat olup çıksa.
Hemen eve gelse mis kokulu elleriyle güzel yemekler yapmaya devam etse...
Senelik iznimin bir haftasını şimdi kullanıyorum,
Annemin yanında olmak istiyorumki olmalıyımda.
Sağlık problemi bambaşka yaşamayan bilmez ki patronlar hiç bilmez.
Adam izne çıkacağımı öğrendi öğreneli surat beş karış,
Sanki hayrına izin istiyorum yada keyfimden izin yapıyorum.
Of belkide ben yanlış anlıyorum.
Ateş düştüğü yeri yakar ya aynen o misal.
Kim benim kadar üzülebilir kimse yada benim yaşadığımı kim bilir...

Bugün saat 10:00 cıvarlarında ablamla konuştum,
Her zaman güçlü olan ben sanırım artık yavaş yavaş bunu kaybediyorum.
Konuşamadım ağlıyormusun dedı kafayı yemek üzereyim dedim
bir süre sessiz kaldık, en kötü ihtimal anneme silikon yaptırırız diye espiri yaptım,
Sadece ablam üzülmesin diye...
Annemin iyi olması için,
Güçlü olmak zorundayım...



Hiç yorum yok: