7 Şubat 2011 Pazartesi

Sizin hiç Babanız Öldümü?

Sizin hiç Babanız Öldü mü?
Benim birkere öldü kör oldum...

07/02/2003 tü en son seni gördüğümde,
Son sarılışımdı sana, son kez kokunu içime çekmiştim...
Uykusuz bir gecenin sabahıydı,
Öylesine güzel uyuyordun ki bizi bile şaşırtmıştın.
Biz bu durumu iyileştiğine yoruyorduk,
Fakat düşündüğümüz gibi olmamıştı sonucu...
Oysaki hastaneden çıkıp evimize geleli henüz 2 gün olmuştu.
Bayram yaklaşmak üzereydi,
Hepberaber bayramı evimizde geçirmek istemiştik,
Kısa yürüyüşler yapıyorduk evimizde
Yaşlı gözlerle aynaya bakıyordun bana ne olmuş diye sorarcasına...
Potakal suyu istemiştin çok severdin onu,
Gözyaşlarımı görmemen için odandan çıktım,
Mutfakta çaresizce ağladım...
Yapılabilcek birşey yoktu sen portakal suyu içemezdin çünkü...
Sesinide duyamıyorduk aslında...
Yoğun bakımda oldugun zamanda anlaşamıyorduk seninle,
Sinirlenirdin bana... Hemşireler öylesine güzel anlıyorduki seni
Kıskanıyordum onları... Hemen sinirlenme amcacım yavaş yavaş
alışıcaksınız demişlerdi sana sende onlara benım onlar gibi olacagımı soylemiştin.
Sana bir ajanda vermiştim sen yazıyordun, ben sana cevap veriyordum.
Şimdi ise o ajandayı bulamıyorum bile... :(
Son yazdıgın satırları anımsayamıyorum bile...
Odanı sık sık havalandırmamız gerekiyordu,
Yürümek istedin biraz ben hemen seni yatağından kaldırıp,
koluna girdim ve yavaş yavaş çıktık odandan.
Oturma odasına girdin uzun uzun sürekli oturduğun yatagına baktın.
Perdeyi araladın sonra dışarda kar yağıyordu ne kadar çok yağıyor dedin sessizce,
Sahi senin sesin çıkmıyordu mırıldandın sadece.
Komşular seni görmesin diye perdeyi kapattın hemen.
Antreye dogru ılerledık, Ayna gördün karşısında durdun bir süre
gözlerin doldu oysaki ben seni ağlarken görmeye alışkın değildim.
Bak dedin boğazını göstererek, bak bana ne yaptılar diye.
Çok yakışıklıydın aslında yine zayıflamış olmana rağmen
sen yine benim aslan babamdın.Her daim kıskandığım,
Aşık olduğum ilk adam...
Benim odama gittik beraber girdin yatağımın üzerinde oturdun,
Son oldugunu bılseydım sonkez uzanırdım yatağıma üstümü ört derdin sana.
Hani hergece gelirdin ya kontrol etmeye üstüm açılmışmı açılmamışmı diye...
Ben o gün bugüngür çok üşüyorum baba.
Sonra abimin odasına girdik abimse hastaneye ilaçlarını almaya gitmişti.
Cep telefonunu unutma demiştin ama yinede unutmuştu şaşkın...
Ordada bi süre zaman geçirdik annemde bana kızıyordu seni yoruyorum diye.
Oysaki bunu sen istemiştin...
Sonrasında sırayla banyo, mutfak derken odana girdik.
Oturdun, sonra uzanmak istedin omuzumdan destek aldın,
Keşke omzumdaki elin sonsuza dek benimle olsaydı...
Tıkandın birden zaman durdu aslında...
Anneme seslendim aspireyi çalıştırdık,
Ama olmuyordu temizleyemiyorduk boğazını,
gitmiyordu annem hemen taksı cagır dedı bana,
Sen elinle işaret edip durmamı söyledin...
Gözlerimin içine baktın vedalaşır gibi, masmavi gözlerini yeniden görmeyi
Öylesine istiyorum ki,elimde değil çok özlüyorum seni...
Sonra işaret ettin bana gitmem için kar yağıyordu İstanbulda
hiçbir taksici beni görmedi baba...
Sonra Coşkun abiyi gördüm sen bu halde ne arıyorsun dedi
Eve gidelim ne olursun babam hastalandı dedim...
Geldik baygındın baba seni görmeye alışkın olmadığım bir şekildeydin...
ve bir komsumuz bana öldü dedi...
Ölemez dedim benim babam ölemez...
Nefretle baktım hep o komşumuzun gözlerine...
kucagımıza aldık seni hastaneye gittik...
Bilge hastanesiydi en yakını..
Arabada kucağımdaydın gözlerini açıyordum...
Ellerini tutuyordum ve yanındayım baba yanındayım diyordum...
Hastanenin yogun bakımına aldılar seni
Bende içerdeydim sonra doktorlar bana izin vermedi...
Hemen cıkardılar bı doktor gırıyor bı doktor cıkıyordu
Annem aspıreyı acık unuttugunu soyledı,
Hemen cıktım taksıye atladım ve eve gıttım
Tam hazırlanmıs cıkıyordum kı kapıda annemi gördüm...
Annem bitikti baba...
Ben yogun bakıma almışlardır diye seni düşünürken
Annem yavrum diye sarıldı bana...
Neden babamı yalnız bıraktın dedim,
Baban bizi bıraktı dedi...
Sen Ölmüştün...
saat 15:10 du ben buna inanamamıştım...
Demekki bütün gece güzel uyumanın sebebi buydu....
Sırt ağrılarında geçmişti....
Bunun son çırpınışların oldugunu bılmıyordum be baba,
Bilseydim senin nefesin olur seni yaşatırdım,
Sesin olurdum senin sen yorulmayasın diye hep ben konuşurdum...
Kursa giderdim senin için sadece sen hayatta olsaydın,
Ve ben senin arkamda oldugumu bılseydım...
Telefonları hep ben ettim baba,
Ne saçmadır dimi ilan eder gibi...
Dediğim tek cümle babam öldü olmuştu...
Açıklama yapmadan kapatmıştım telefonu...
Ev kalabalıklaştı...
Abim ilaçlarını almak için gittiği hastaneden döndü...
Ona söylemek zor olmuştu sana gümüş birşey almıştı.
Tam onu göstermek için odana giriyordukı yoktun...
Sarıldım ona babamız öldü dedim
elindekini gösterdi bana ben bunu ona rahat nefes alsın diye almıştım dedi.
hemen hastaneye senı gormek ıcın koştu,
Abim ilaçlarını almaya gittiğinde bekle beni demişti sana,
Gözlerin açıkmış,daha seni morga kaldırmamışlar, evden çıktıgında kapalıydı oysaki,
kapıya bakıyormuşsun,
Abimi bekledin değilmi baba?
Gözlerine dokunmasıyla kapanması bir olmuş zaten...
Sonra senı morga kaldırmıslar...
O gece kaçıp yanına gelmek ıstedım çok kez...
Çıktımda ama hiçbir taksi benım ıcın durmadı...
Sonra 8/02/2011 tarıhının sabahı,
Dışarıdaydım...
Sela okunmaya başladı,
Senın adını soylediler sonunda...
İşte o benim yıkıldığım andı baba...
O benim bittiğim andı....
Sonra seni almışlar morgtan,
Bizde seni sonkez görmeye geldik...
İlk ben girdim yanına öyle güzel görünüyordunki gözlerime,
Bütün yaraların kapanmıştı...
Abim başındaydı,
Ablamlar girdi sonra yanına,
Sonra en son ben girdim...
Seni son kez görüşümdü o benim
son kez sarılışımdıı...
Cenaze arabası kapıya geldi ve sen gittin...
Bu gidiş herşeyden beteriydi işte...
Herşeyin bitişiydi...
Kimsesiz kaldık...
Yalnız kaldık....
Sensiz ve çaresiz...
Sonra gecelerce dua ettim seni birkez daha görebilmek
için yalvardım, ama olmadı...
Kendi hayatımdan vermeye razıydım...
Ama olmadı...
Bugün yanına gelicem babammmm
Çiçek alıcam sana ama ne alsam bilmiyorum...
Hangi çiçeği sevdiğini bilmıyorum ki...
Toprak alıcam toprağın eksilmiştir...
Hem bak sana geleceğimden evdekilerin haberi yok...
Yalnız gelmek istiyorum sana babam...
Özledim seni...
Sende beni özledin bunu hissedebiliyorum...




7 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Çok kötüyüm,resmen dağıldım.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

Söylenecek her cümle haklı olarak senin için anlamı yok

Bu öyle bir acı ki sadece yaşayan bilir ancak

Allah ruhunu dinlendirsin

Saglıklımutfak dedi ki...

22,09,2003 de saat 3de beni aradın. Bir arkadaşımın annesine kan lazımdı. Altın madalyan olduğu için yardım istemiştik senden. Beni aradın ve ne zaman gerektiğini sordun. "Ben seni arayacağım babacığım dedim" 3:45de telefon çaldı ve annem baban öldü dedi.Acını anlıyorum ve yüreğimde hissediyorum Nihal. bende çok özledim. o beni özledikçe yanıma geliyor:)

Meyra dedi ki...

sözün bittiği yerdeyim:(( toprağı bol olsun melekleriyle uyusun güzel güzel...

BALLI LOKMAM dedi ki...

Ne denilebilir ki sözün bittiği yer, Allah sabır versin...

NzlGl dedi ki...

Babasını 26 yıl önce kaybetmiş hala yokluğuna alışamamışken annesini 7.5 ay önce kucağında kaybetmiş biri olarak acınızı en iyi anlayanlardanım. Zor çok zor Allah annenizi bağışlasın.
Bunu unutturacak acılar vermesin
sevgiler

nazlı

NihaL dedi ki...

İçimden geldiği gibi Üzgünüm :(...

Elçin Hanım , aslında bı bakıma doğru söylenecek her cumle boş ama yınede duyarlı ınsanların benı tanımadıkları halde yorum yapıp yanımda oldugunuzu bilmek çok guzel çok teşekkrler sevgiler...

Sağlıkmutfak , ikimizinde uzun zaman olmuş baba demeyeli keşke en azından yanımızda oldugu donemlerde hissedebilsek Mekanları cennet olsun..

Meyra, Amin umarım melekleri onu hiç yalnız bırakmıyordur...

Ballı lokmam, çok teşekkürler yorumunuz için....
Sevgiler...

NzlGl, koskoca 26 yıl ne kadar acı değilmi? Acınızı çok iyi anlıyorum yıllar geçtikçe diner diyorlar ama nafile aslında gun gectıkce çoğalıyor aslında Allah mekanlarını cennet eylesin tüm ölmüşlerimizin amin...
Sevgiler...

Güzel yorumlarınız ve guzel dıleklerınız ıcın cok tesekkurler gercekten yorumlarınızla benı tanımadıgınız halde yanımda oldugunuz için hepınıze ayrı ayrı teşekkur ederım...
Sevgiler...