18 Nisan 2011 Pazartesi

Beşiktaş


Cuma akşamı Beşiktaşımın G.Birliği
ile oynadığı maçtaydık...
Öylesine güzel zaman geçirdikki
Sanırım bunun tarifi mümkün değil...
E insanın en sevdikleri yanında olduğu zaman
güzel zaman geçirmemesi mümkün değil.
Geçen hafta gerçekten güzel bir haftaydı.
Bir önceki yazımda bahsetmiştim,
Guti Hernandez' le karşılaşmamı,
benden mutlusu yoktu...
Ah birde nasıl güzel resim cekılmişiz biz öyle:)
Hatta bir arkadaşım sanki sen değilde
Guti seninle resim çekilmek istemiş dedi:)
Ne sandın dedım bende hatta :)
Beşiktaşımın maçıda üstüne mutluluk kattı.
Birde sesim kısıldı.
Akşamın bombası ise Çarşı grubundan geldi.
Kurabiye, kurabiye, kurabiye f.bahçe,
Kupayı al, kupayı al, kupayı f.bahçe.
Hatta maçı ekrandan izleyenler söyledi,
Bunda sesi kısmış Lig tv niyeyse...
Oysaki heryer inliyordu hep bir ağızdan
Benden mutlusu yok gerçekten.
Maşallah dıyelımde nazar değmesin:)...

Askerde bir arkadaşım var,

çok efendı bır ınsan...
Saolsun dualarını eksik etmez annem için.
Hafta sonu konusuyoruz askerliğinin bitmesine
1 ay falan var konu nasıl olduysa mektup muhabbetıne
geldi . Ben kaç aydır burdayım kımse mektup yazmadı dedi.
Yoksa sen bana mektupmu yazıcaksın dedi?
Nerden çıktı ben ne anlarım mektup yazmaktan dedim,
Adresini verdi, bekliyorum, kısa kesme olurmu mektubu dedi.
Oldu olacak birde çiçek koyayım içine diye makara yaptım,
Güldük falan, sonra bu bana birkaçtane resim koy,
Uzun bir mektup yaz gerisi önemli değil dedi.
Makara yaptıgımız konu ciddiye döndü yaa :)
Ben şimdi ne yazıcam :)...
Neyse benden şimdilik bu kadar...

Hiç yorum yok: