4 Nisan 2011 Pazartesi

Geçer, geçicek, geçti :)

İçimde bir sıkıntı, nedendir bilinmez,
Sevdiğim bir arkadaşımdada varmış aynısı
Hatta arkadaşım değil kardeşimdir kendisi
geçer diyoruz.Geçicek...

Uzun uzadıya sohbet ettık bu aksam.
O anlattı ben dinledim...
Ben anlattım o dinledi.
Birtek söylenecek söz vardı.
Sadece seçimin her ne olursa olsun,
yanındayım... İyi veya kötü...
Dostluk bu olsa gerek...
Birde köfte yedik, Türk kahvesi içtik...
Bolcana sigara içtik,
Sahi birde fal baktık...

Sonra birtane askerimiz var
22 günü kaldı gelmesine atarsa tabi...
Onu aradık, Özledikte...
Sorunmu var diye sordu,
Sorun belkide onun yanımızda olmayışıydı...
Az kaldı...

Az öncede cevatla kapıştım...
Kalbini kırdım...
Haklıydıda...
Onu arayacaktım görüşücektik...
Ama ben unuttum...
Eşşeklik ettim...
Bunu ona açık açık söyledimde...
Yalan söylemedım birşeyleri bahane etmeden.
Ki yalandanda nefret ederim,
Söyleyenide söylemeyide sevmem.

Ben zaten ne bokumki dedi bana.
Bende ona ne bok oldugunu anlattım...
bu zamana kadar ne bok oldunu öğrenemedin dimi
diye başladım isyanıma,
başım sıkışınca kapısına koşacagım bır boksun,
sıkıntılı anımda yanıma koşacak bir boksun,
Ağlamak istediğimde başımı omzuna koyup hiç çekinmeden
ağlayacağım bir boksun sen yazdım mesajda gönderdim
İfade etmişimdir umarım kendimi...
Oda kızgındır bana herne kadar mesajıma dönmesede
Dönecek eminim hatta arayacak...
şunun şurasında kaç kişi kaldıkki zaten.
Bir elin parmaklarını geçmez...
İnsan birşeylere her zaman sahip olabilir.
Ama gerçek dostu bulamaz...

Dışarısıda çok soğuk,
Bizlerdede soğuk rüzgarlar esiyor,
Havalar ısınsa ya biran önce...
Birde tahir dönse, neşe mutlu olsa,
cevatla nihal barışsa,
mirayla aslı zayıflasa, falan filan (:...

İnsan hayata inat gülümsemesini
ve
mutlu olmasını bilmeli...

Hiç yorum yok: