4 Nisan 2011 Pazartesi

Geri dönüş


Uzun zaman oldu buraya uğramayalı,
Neler geldi neler geçti oysaki...
Zararın neresınden donersem kardır
Çok fazlada değinmek istemıyorum o konulara.
Şuan mutluyum, nefes aldıgımı hissediyorum,
Çok uzun zamandır böyle hissetmemiştim oysaki.
Yapmacık gülümsemeler yok,
gerçekten mutlu olduğum için atıyorum kahkahalarımı.
Ama yaklaşık olarak 1 aydır belkide daha uzun bir süre...
Tarıh tutmadım, Bu şekilde hissediyorum.
Huzurluyum...
Yalan yok, Yalancı yok,
Karakterini oturtamamış, aileme itibarı olmayan,
Yediği kaba sıçan ve yetmiyormuş gibi elin insanlarına
prim yapabılmek ıcın beni öne süren,
ve hala daha salak bir insanı
benım uzerıme salan insan yok.
Onca geçen zamanda nasıl tanıyamamış olmama
şaşırmıyor değilim açıkçası...
Nasıl bu kadar aptal olabildim, bilmiyorum.
Ama insan bazı şeyleri yaşayarak öğreniyormuş.
Şuan önemli olan birtek şey var,
Oda hatalardan ders çıkarıp birdaha tekrarlamamak.
Bundan sonrası hata değil başka birşey olur.

Gelelim bana sık sık arkadaşlarımla görüşüyorum.
Spor salonuna yazıldım kendimi çok daha iyi hissetmeme
sebep oldu.
Sevdiğim mevsim, Yaz geliyor...
Muhteşem dostlarım var, her koşulda yanımda olan
Verdiğim kararlara saygı duyan,
''Ben yanında olursam ne değişir'' gibi kıt bir düşünceye
sahip olmayan insanlarım var hayatımda.
Öylesine güzel bir duyguki bu anlatılmaz yaşanır.

Artık yaşananlara eywallahım yok,
Koskoca bir Hoşçakal, yol vermek var,
Beni boğan sıkan şeylere.

Öylesine yalın öylesine doğal yaşıyorum ki hayatı,
Hiçbirşey buna engel olmamalı,
Kimse için değişmeyeceğim artık,
Varsın insanlar benim için değişsin.
Bunu istemek hakkım olmasa bile.

Artık geleceğimle ilgili planlar kuruyorum,
Borçlarımı azalttım, Daha güzel şeyler bekliyor beni,
Biliyorum bunu.
Sadece aldığım kararlarda çevremdekiler arkamda olsun yeter.

Aslında hiçbirşey umrumda değil.
Birtek annem iyi olsun, başımızda olsun yeter.
Hala radyoterapıye başlayamadık
Geçen hafta tam başlayacakken koltuk altında
bir kitle çıktı hemen usg falan çekildi bir su kitlesi oldugu söylenildi
Bu düzelmeden tedaviye başlanmayacak henüz.
Sol kolunda biraz agrısı ve memede şişkinlik var...
Ama doktoru bunun normal oldugunu ve bir senede toparlayacagını
söylediler umarım öyle olur.
Dualarınızı eksik etmeyin olurmu?

Hiç yorum yok: