6 Nisan 2011 Çarşamba

Rüyalar gerçek olsa (:

Bir rüya gördüm,
içinde sen beni terkedip gitmişsin,
Beni yok etmişsin,
Hayırdır inşallah...

Gece bir rüya gördüm.
Beşiktaşımın maçındaydım yaa
Öylesine güzel bir rüyaydıki,
Hiç bitmesin istedim...
İnönüde'yim seyircisiz, cezalı maçımız var
Tıpkı bu akşamki gibi...
Ben ne yapıp edip giriyorum maça.
Beşiktaş aşkı işte:)...
Bide tribündede değilim hani,
Forsumuz var, maça katılsam katılırım:)
Guti'cim gol atıyor yavruşka,
Gol atar atmaz koşuyor yanıma
kocaman sarılıyoruz birbirimize
eee maalum gol sevinci (:...
Ordan Quaresma'cım bakıo falan
Ah bebeğim diye geçiriyorum içimden
gol at seninde olur...
Sonra tabi Q7 de bir gol atıyor...
Hop koşuyor yanıma,
Onunlada gol sevinci yaşıyoruz:)...
Alırım anahtarını mike hesabı
Formanı alırım dıyorum ona...
Bebeğimde saolsun benı kırmıyor maç bitiminde
geliyor yanıma veriyor formayı bana...
Ayak üstü muhabbet edıyoruz falan,
Guticim,Quaresmacım falan,
İkisininde formasını alıyorum tabi ben,
Ama gel gelelim Quaresmacımın formasını
giyiyorum üstüme.
Maç bizim tabi...
Tam telefon numarasını alıcakken
Telefonumun saati çalıyor,
Uyanıyorum tabi,
Yüzümde bir gülümseme,
Ve aklıma hemen Fatih Erkoç'un
Şarkısı geliyor.
Ellerim bomboş yüreğimde bir sızı diye...
Ne forma var, ne Quaresmacım nede Guticim...
Bu akşam gidip şansımı denesemmi ne yapsam :)
Bari telefon numarasını alsaydım ya (:...

2 yorum:

pohpoh perisi dedi ki...

zatii normal bir rüya olsa şaşarım :D delii kuzum benimm :) daha güzel rüyalar yaşa hemide gerçek hayatta inşallahh :)

NihaL dedi ki...

:) bebeğim benım ya yırım senı yırımm ayyy ben bu ruyayı yaşamak ıstıorum yaw bananee (:
İnşallahh kuzum gonlumuzden gecen butun guzellıkler bızımle olur...