11 Nisan 2011 Pazartesi

keyif mi?

İnsanın korktuğu şeyler
her seferinde neden başına gelir?
anlayabilmiş değilim.
Yalandan nefret ederdim,
Yalancı bir insanla uzun süre vakit geçirdim
körü körüne hemde....
Ben yakalamaktan sıkılmıştım her seferinde
o ise söylemekten bıkmadı...
Yanlış anlaşılmaktanda çok korkuyordum
buda nitekim başıma geldi...
Hemde hakaret dolu bir maille.
Nasıl bu kadar çirkinleşebiliyor insanlar
anlayamıyorum gerçekten.
Hemde ortada hiçbirşey yokken.
En azından onun düşündüğü gibi birşey yokken.
Benim derdim bana yeter, birde insanların saçmalıklarıyla
uğraşacak kadar kafam rahatta değil.
Ama ben çirkinleşirsem eğer çok kötü olucak
farkında değiller kendileri.
Cevap vermiyorum, vermiyeceğimde.
Yaram yok sonuçta içimde çok rahat.
Ama bu şekilde hakaret dolu cumleler kurmaya
devam ederde psıkolojımı bozarsa,
Sanırım ona hukuk yoluyla karşılık vermek zorunda kalıcam.
Hakaret davası açarak.
Bildiğim birtek şey var
Bir kadın insanı vezirde eder,
Rezilde....

Gelelim hafta sonuna.
Nevizadedeydim, nasılda özlemişim...
Yanımdada sevdıklerım vardı.
Herşeyden önemlisi kardeşim Neşe benimleydi...
Nevizadede insanın sevdikleriyile bir başkamı oluyormuş ne...
Güzel bir akşamdı. Hemde çok.
Pazar günü kuaför falan derken hafta sonu çok çabuk geçti.
Off yazasım yok be blog keyfım kaçtı.
Belki sporuda ekebilirim, ekebilirim, ekebilirim.

Hiç yorum yok: