9 Nisan 2011 Cumartesi

Cumartesi F.D

Bakışların gittiğin yerden uzak,
Yoksa gelirdim;
'Sensiz anlamsızlığımı anladım, dön v.s.' demek için

Bugün burda cumartesi,
Ben senin saçlarını, suçlar bakışlarını,
Geveze susuşlarını bile özledim

Ayrılık bu söyle sende farklı mı zaman?
Aynı soğuk.. Aynı hazan...

Bugün orda da Cumartesi mi
Sen de beni, 'benim kadar' özledin mi,
'Aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek'...
Ne kadar acı, ne kadar komik..
..Ve bana ait değil mi?
Gülme!
İncinirim...

Sabah kalktığımda bu şarkıyı mırıldanıyordum.
Güzel, güneşli birgün olacağı başından belliymiş.
Kışı geride bıraktık, yaz geliyor.
Herşey geçiyor insanın hayatında, hersey unutuluyor zamanla...

Unuttum demekte hatırlamakmıdır acaba?
Bana kalsa değil, hiçbirşey olmamış gibi davranmamda bu yüzdendir.
Daha sağlam adımlar atmak gerekir hayatta,
Acı yüzüyle karşılaşmamak, mutlu olmak için.
Bende öyle yapıyorum.
Sahi bir insanın içi nedensiz kıpır kıpır olur mu?
Benim oluyor... Mevsimlerdendir diye yorumluyorum...

Akşam spor salonundaydım.
Çok yorucuydu...
Ama saunadan cıktıktan sonra gözlerim karardı,
5 dakika kadar sürdü, bayılmadım ama...
Neden böyle oldu bilmiyorum,
Korkmadım dersem yalan olur...
Aldığım beddualarmı tutuyor ne :)

Bu ara diyeti bozdum...
Vicdan azabı duymuyor değilim:).
Neyse güzel bir hafta sonu olsun...

Hiç yorum yok: